شهردار یزد با اشاره به اینکه برای خدمتگزاری در گوشه و کنار ایران اسلامی تلاش بی‌وقفه می‌کنم، گفت: شهرداری یزد برایم افتخار است و تلاش می کنم برندهای گردشگری و شهری یزد را تقویت کنم.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۲۹
تقویت برندهای گردشگری و شهری در یزد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر،مهدی جمالی نژاد اظهار داشت:یزد دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که تاکنون توانسته گردشگران بسیاری را از داخل و خارج کشور به سمت خود جلب کند که باید در این زمینه فعالیتی دوچندان داشت و از سوی دیگر مشارکت شهرداری این کلانشهر با بخش خصوصی در سایر بخش ها می تواند آورده های مالی بسیاری برای ما به همراه داشته باشد.

شهردار یزد بیان داشت: یزد دارای قرابت های بسیاری با اصفهان است و از این نظر می توان فعالیتهای قابل توجهی در این شهر داشت، چنانچه از این شهر با نام شهر دوچرخه ها، شهر قنات، شهر آتش و آفتاب و حسینیه ایران یاد می شود و به طور قطع می توان در هر یک از این عناوین اقداماتی در خور و شایسته این شهر جهانی انجام داد.

شهردار یزد بیان داشت: بی شک راه توسعه شهری از میان همدلی وحدت میان کارکنان شهرداری و عزیزانم در شورای شهر می گذرد و باید برای این مهم تلاشی بی وقفه داشته باشم.وی به همدلی و همراهی شهروندان با شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: بی شک با همین همدلی ها و همراهی هاست که می توان پیشرفت، اجرای پروژه های عمرانی بیشتر و توسعه شهری را به همراه داشت.

جمالی نژاد همچنین به موضوع اتاق شیشه ای در شهرداری یزد نیز اشاره کرد و گفت: باید دیوار بی اعتمادی شهروندان به شهرداری را کوتاه کرد که این موضوع تنها با اجرای شهرداری شیشه ای محقق خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها