انتخابی جام جهانی 2018 روسیه

یک استرالیایی داور ایران و کره جنوبی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت که بازیکنانش باید ایران را تحت فشار بگذارند.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۵۰
تائه‌یونگ: باید ایران را تحت فشار قرار دهیم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم ، تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران پنجشنبه هفته جاری در بازی هفته نهم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا به مصاف هم می‌روند. ایران 20 امتیازی به عنوان صدرنشین گروه پیش از این صعود خود را قطعی کرده و کره‌جنوبی که با 13 امتیاز رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد برای صعود به جام‌جهانی نیاز مبرمی به پیروزی برابر ایران دارد.

شین تائه‌یونگ، سرمربی جدید تیم ملی کره‌جنوبی در این باره گفت: بازی با ایران خوب است و در صورت از دست‌دادن هر توپی باید حریف را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی کره ادامه داد: کره‌جنوبی باید بازی تحت‌فشاری را برابر ایران انجام دهد و هماهنگی خط دفاعی بسیار مهم است. مسئله‌ مهم‌تر این است که بازیکنان خط میانی باید راه نفوذ و حمله بازیکنان ایرانی را ببندند. این کار را باید با تمام توان انجام دهیم تا توپ از منطقه خطر دروازه کره‌جنوبی دور شود.

روزنامه کره‌ای سپس با بررسی برخی از چهره‌های ناشناخته تیم ملی فوتبال ایران که توسط کارلوس کی‌روش برای بازی روز پنجشنبه دعوت شدند کسب 3 امتیاز این بازی را برای آرامش‌خاطر شاگردان شین تایونگ جهت بازی پایانی مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه برابر ازبکستان بسیار حیاتی قلمداد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها