امیر قلعه نویی بی حاشیه و بدون جنگ اعصاب در ذوب آهن کارش را می کند و با این اوصاف چه کسی باور می کند او به استقلال برگردد؟
کد خبر: ۱۰۶۶۲۸۴
باور نکردنی از استقلال / بازگشت ژنرال!

به گزارش جام جم آنلاین ، احتمال اخراج منصوریان چیزی است که دیگر نیازی به پنهان کردن ندارد. نتایج ضعیف استقلال در شروع لیگ هفدهم باعث شد این تیم در پایان هفته پنجم در رتبه باور نکردنی پانزدهمی قرار داشته باشد. حالا که این مربی در آستانه اخراج قرار دارد گمانه زنی های متعددی در رابطه با جانشینان او عنوان می شود، از حضور مربیانی آلمانی همانند اشتیلیکه و یا حتی احتمال بعید حضور فرهاد مجیدی(او به تازگی به عنوان سرمربی زیر 16 ساله های اسپانیول انتخاب شده است). اما اخبار عجیب تری هم به گوش می رسد.اما امروز شایعه ای باور نکردنی به گوش رسید، شایعاتی مبنی بر بازگشت پرافتخارترین مربی لیگ برتر به استقلال ، یعنی امیر قلعه نویی اگر شنیدید که قلعه نویی زودتر از موعد مقرر با ذوب آهن فسخ قرارداد کرد و به تیم سابقش یعنی استقلال پیوست زیاد تعجب نکنید.

تعداد قلیلی از هواداران نیز در روزهای گذشته و در جریان تمرینات این تیم نام قلعه نویی را فریاد زده بودند تا منصوریان که این روزها به شدت ناراحت است دستور دهد از تمرینات امروز یعنی شنبه هواداران اجازه حضور در تمرینات را ندارند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها