کاپیتان اسبق تیم ملی از تنهایی در والیبال میگوید

چرا نباید دعوت بشوم؟ / عده ای در والیبال حضور دارند که کارشان دشمنی است

کاپیتان بدون تیم است. حال و روز خوبی ندارد و نمی تواند بپذیرد پس از سال ها حضور در سطح اول والیبال ایران اکنون هیچ پیشنهادی نداشته باشد.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۹۶
چرا نباید دعوت بشوم؟ / عده ای در والیبال حضور دارند که کارشان دشمنی است

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا نادی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران که زمانی ستاره اول والیبال ایران بود اکنون روزگار «بی تیمی» را پشت سر می گذارد. هر چند بدون تیم بودن او را ناراحت کرده اما ابدا نگران نیست. می گوید مهم نیست، بازی نمی کنم.

وی که از مسائل مختلف دلخور است به جام جم آنلاین گفت: فصل گذشته در تیم شهرداری اراک عملکرد آماری خوبی داشتم. متاسفانه با وجود عملکرد خوبی که داشتم مورد لطف قرار نگرفتم و فقط 10 درصد قراردادم را دریافت کردم.

نادی در ادامه گفت: هیچ تیمی برای فصل آینده هنوز به سراغ من نیامده است. درد بزرگ والیبال ما این است که یک بازیکن پس از وداع با تیم ملی والیبال به کلی فراموش می شود. این مساله برای خود من که سال ها در تیم ملی بازی کردن درد آور بود. تا این لحظه تکلیف 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فصل آینده مشخص شده است اما من حتی ی پیشنهاد هم نداشتم. نمی دانم چرا پاداش سال ها زحمات من در والیبال را اینگونه دادند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران در ادامه با اشاره به زد و بندهای موجود در والیبال ایران اینگونه اظهار داشت: باید بگویم برخی از بازیکنان تعیین می کنند چه کسی در کدام باشگاه بازی کند. این بازیکنان با هم روابط خانوادگی دارند و حمایت گر یکدیگر هستند. اما یکی مثل من که اهل روابط و ارتباطات خانوادگی نیست باید فراموش شود. به دلیل مسائلی از همین دست که بهترین ستاره ها در یک تیم جمع می شوند و همان ابتدای فصل به همه معلوم می شود چه تیمی به قهرمانی می رسد. پنج سال پیش شرایط چنین نبود چرا که تا آخرین روز مدعیان قهرمانی می جنگیدند اما اکنون همه چیز از ابتدای فصل معلوم است. والیبال ما خیلی ضربه خورده است. باید کاری کنیم ستاره های والیبال ما به صورت عادلانه در میان تیم ها توزیع شوند. وقتی ستاره ها فقط در یک تیم تجمع می کنند سرمایه داران و حامیان مالی از حضور در والیبال دلسرد می شوند.

نادی پس از بحث بر سر والیبال باشگاهی و شرایط خودش به تیم ملی می رسد. وی یادآور شد: به عنوان فردی که هنوز خیلی خوب بازی می کند چرا نباید دعوت بشوم؟ من حتی انتظار دارم مربی گری را هم در این رده تجربه کنم اما تا امروز حتی یک تعارف هم به من نشده است. آماده خدمت به والیبال ملی هست و آرزویم این است که روزی در کنار تیم ملی باشم.

این بازیکن با تجربه در ادامه درباره داورزنی خاطرنشان کرد: عملکرد او در این مدت خوب بود. او فراخوانی مربی بزرگی مثل ولاسکو به ایران باعث شد تا کارنامه خوبی برای خودش ایجاد کند. داورزنی افق روشنی را برای والیبال ترسیم کرد اما غفلت از لیگ و رها کردن بازیکنان در شرایط مختلف از نقاط تاریک کارنامه اوست.

نادی در پایان گفت: والیبال مدیر والیبالی نمی خواهد چرا که عده ای در والیبال حضور دارند که کارشان دشمنی است و با حضور این افراد مدیر والیبالی تنها می ماند. باید یک فرد غیر والیبالی اما با مدیریت خوب به فدراسیون والیبال بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها