مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره تسهیلات ویژه به بازنشستگان گفت: از جمله برنامه‌های ما برای آینده، سهام دار کردن بازنشستگان در پروژه‌های نفت و پتروشیمی است که اکنون مراحل تصویب خود را در هیأت مدیره می گذراند.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۵۱

نوربخش: بازنشستگان تامین‌اجتماعی سهامدار می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین نقل از ایسنا، سید تقی نوربخش در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ترتیب داده شده بود با بیان اینکه سازمان با توجه به ماموریت های درمانی در دولت یازدهم اقدام به تجهیز و توسعه امکانات درمانی خود کرد گفت: پروژه‌های مختلف ما در مناسبت های مختلف به بهره برداری می‌رسند.

وی افزود: در هفته دولت در 19 استان پروژه‌هایی را کلید می‌زنیم و یا بهره برداری می کنیم که از جمله آنها می‌توان به استانهای آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و جنوبی و رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، گیلان ک، مازندران و هرمزگان اشاره کرد.

نوربخش با بیان اینکه 36 طرح با مجموع متراژ 27هزار و 30 متر در این 19 استان بهره برداری و یا آغاز می‌شوند گفت: جمع کل هزینه طرح ها 90 میلیارد تومان خواهد بود. از این تعداد 28 پروژه درمانی و 8 پروژه بیمه‌ای است.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت دوازدهم برای پایدارسازی منابع صندوق های بیمه ای گفت: تامین اجتماعی تنها صندوقی است که از حیث محاسبات بیمه ای هنوز میان منابع و مصارفش تعادل وجود دارد و ضریب پوشش 5 حفظ شده است.

وی افزود: توانسته‌ایم علی رغم تعهدات سنگین، بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان در هر ماه بدون اتکاء به منابع عمومی هزینه کنیم و ماهانه بالغ بر 4200 میلیارد تومان مستمری و بیمه بیکاری بدون دیرکرد در سال 96 بپردازیم.

نوربخش با بیان اینکه ساختار و تعادل منابع و مصارف صندوق ها چالش بزرگی است گفت: رئیس جمهور هم اعلام کرده‌اند بیش از 150 هزار میلیارد تومان در سال صرف تعهدات صندوق‌ها در بخش های مختلف می‌شود که معادل نیمی از بودجه دولت است.

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها