کریستیانو رونالدو که به دلیل هل دادن داور ال کلاسیکو با 5 جلسه محرومیت از همراهی تیمش روبرو شده برای کاهش این محرومیت تلاش می کند.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۵۵
دردسرهای بی پایان رونالدو/ از محرومیت 5 جلسه ای تا همسر افسرده!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مارکا ، البته به نظر نمی رسد فرجام خواهی او و باشگاه رئال مادرید به جایی برسد. او که در دیدار با بارسلونا کارت قرمز گرفت داور را هل داد. اگر اینکار را نمی کرد ممکن بود کارت قرمزش بخشیده شود چرا که بازبینی فیلم لحظاتی قبل از اخراج او نشان می دهد او در واقع خطایی نکرده بود. اما حالا نه تنها کارت قرمزش بخشیده نمی شود که حتی با 5 جلسه محرومیت هم روبرو شده است.

اما این پایان دردسرهای او نیست. اکتبر 2017 چهارمین فرزند او که یک دختر است به دنیا می آید و رونالدو بابت این مساله بسیار خوشحال است اما اینجا هم مشکلی وجود دارد. مارکا گزارش می دهد همسر رونالدو یعنی جورجینا به شدت افسرده شده است و رونالدو باید در این بحران افسردگی تمرکز خود را از روی رئال بردارد و به او معطوف کند. همسر رونالدو که یک دو رگه آرژانتینی - اسپانیایی است از سوی والدین خود رها شده. پدر او اکنون در آرژانتین به سر می برد و مادرش در ایتالیا. این به تشدید افسردگی همسر 23 ساله رونالدو منجر شده است.

رونالدو اکنون هم باید این افسردگی را کنترل کند و هم به دنبال فرجام خواهی محرومیت 5 جلسه ای. دردسرهای او این روزها تمامی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها