سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از جمع بندی نهایی نمایندگان فراکسیون در خصوص رای اعتماد به وزرای دولت تا دوشنبه شب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۴۵
وزرای راه و کشاورزی، چالشی‌های فراکسیون مستقلین/ دوشنبه شب به جمع بندی نهایی می‌رسیم

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین در تشریح جلسه فراکسیون خود با 7 وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، کشاورزی، دادگستری، دفاع، ارتباطات و کار، گفت: نمایندگان در این جلسه به پرسش و پاسخ با ورزای پیشنهادی پرداختند و برنامه این افراد درباره وزارتخانه‌های مربوطه مورد استماع قرار گرفت.

وی افزود: به علت دغدغه‌های موجود در دو بخش کشاورزی و راه و شهرسازی بحث و تبادل نظر با حجتی و آخوندی از گفت‌و‌گوهای چالشی جلسه با نمایندگان محسوب می‌شد.

نماینده مردم لنگرود در خصوص برنامه بعدی فراکسیون برای رایزنی و آشنایی با ورزای پیشنهادی دولت، خاطر نشان کرد: امروز که سید محمد بطحایی و مسعود سلطانی فر وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و ورزش و جوانان میهمان فراکسیون خواهند بود اما بنا داریم دوشنبه در پایان برنامه خود برای ارزیابی وزرا از 5 وزیر پیشنهادی دیگر دعوت بعمل آوریم.

لاهوتی اضافه نمود: دوشنبه غروب در خصوص صلاحیت وزرا برای بدست گیری مدیریت وزراتخانه‌های مربوطه به جمع بندی نهایی می‌رسیم. به این ترتیب مخالفت یا موافقت وزارت افراد، مستلزم خرد جمعی بوده و تصمیم نهایی مستقلین بطور افرادی ارایه نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها