در پی شهادت محسن حججی، رزمنده مدافع حرم به دست گروه تروریستی داعش، مقامات کشورمان پیام‌های تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۲۰

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در همین زمینه با صدور پیامی تاکید کرد که هم‌رزمان شهید حججی، انتقام خون او را خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در پیام سردار سلیمانی آمده است: پس از شکست‌های پی‌درپی گروه‌های تکفیری ـ وهابی وابسته به استکبار جهانی در برابر رزمندگان اسلام در جبهه‌های مختلف، گروه تروریستی داعش مرتکب جنایتی فجیع و غیرانسانی شد که در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی‌گنجد. مردم دلاور و امت حزب‌الله بخصوص خانواده شهید محسن حججی مطمئن باشند که فرزندان دلیر شما انتقام این اقدام ددمنشانه را با تصمیمی قاطعانه که همانا ریشه‌کنی شجره خبیثه وهابیت و تروریسم از جهان اسلام است، خواهند گرفت.

فرمانده نیروی قدس سپاه آورده است: این نوع جنایت‌ها که تاکنون هزاران مورد آن به همین شکل در عراق و سوریه بر ضد امت مسلمان اعم از شیعه و سنی به وقوع پیوسته، تنها نتیجه‌ای که دربرخواهد داشت اتحاد و آگاهی بیشتر عالم اسلامی نسبت به هویت و خباثت این خوارج زمان است و ما را در پاک کردن سرزمین اسلامی از لوث وجود آنان، مصمم‌تر و قدرتمندتر خواهد کرد. سردار سلیمانی افزوده است: به حلقوم بریده این شهید عزیز راه اباعبدالله(ع) سوگند یاد می‌کنیم که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست. ما از ابتدا مصمم و به دور از تردید در این راه گام برداشتیم، اما ارتکاب این جنایت‌ها عزم و اراده ما را جزم‌تر و جدی‌تر کرد تا جای‌جای اراضی اسلامی را از وجود بی‌وجود پلیدشان تطهیر کنیم.

سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه هم در پیام تسلیتی آورده است: محسن جان به تو اطمینان می‌دهم هم‌رزمانت در لشکر 8 نجف و نیروی زمینی سپاه همان‌طور که در تمام صحنه‌ها برای ایجاد امنیت مردم عزیزمان و برای دفاع از حریم حرم آل‌عبا سر‌از تن نشناخته و شبانه‌روز در این راه فداکاری و دفاع می‌کنند، برای انتقام از خون سرخ تو نیز چشم نبسته و آنها را به سزای اعمال ننگین خود خواهند رساند.

علی لاریجانی رئیس مجلس، محمدجواد ظریف ‌ وزیر خارجه و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم درپیام‌هایی در اینستاگرام شهادت محسن حججی را تسلیت گفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها