سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار مقابل نفت تهران به‌عنوان سومین دربی سرخپوشان یاد کرد و گفت: نفت همان تیم دو سال قبل است که قهرمانی را از ما گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۷۷
برانکو: نفت ۲ سال قبل قهرمانی را از ما گرفت/ مطمئنم مدیریت باشگاه تهدیدها را برطرف می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار هفته سوم پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار داشت: ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. اینکه تعداد خبرنگاران کم است به خاطر این روز و جشن است. همان‌طور که می‌دانید بازی بین قهرمان جام حذفی و قهرمان لیگ برتر است. می‌توانم بگویم این بازی سومین دربی برای ماست. خودتان می‌دانید بازی با فولاد و تراکتورسازی چگونه بود، حالا هم با نفت تهران بازی داریم.

نفت همان تیمی است که 2 سال قبل قهرمانی را از ما گرفت
وی در ادامه یادآور شد: نفت همان تیم دو سال قبل است که قهرمانی را از ما گرفت. نمی‌خواهیم خود را در سایه خبرهایی در مورد نفت گم کنیم، چون همکاران خوبم آقایان درخشان و خورشیدی در کوتاه‌مدت توانستند نفت را روی آورند و این خیلی راحت دیده می‌شود که این تیم در دو بازی 4 امتیاز کسب کرد. فردا بازی سختی در انتظار ماست که کاملاً متفاوت با سوپرجام خواهد بود. اکنون نفت چیزی برای از دست دادن ندارد، در ورزشگاه خانگی خود یعنی تختی بازی می‌کنند و طبیعی است که ما می‌دانیم کار خیلی خیلی سختی پیش رو داریم.

هدف ما در بازی فردا همان هدف همیشگی است
سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت بازیکنانش گفت: ما تنها ربیع‌خواه را به همراه نداریم. او کشیدگی در پای خود داشت که باعث شد ما را همراهی نکند. ما هم نمی‌خواهیم ریسک کنیم تا وضعیتش حادتر شود. بقیه بازیکنان ما آماده هستند و علیپور نیز با پایان محرومیتش به تیم ما اضافه شده است. طبیعی است که هدف ما همان هدف همیشگی است و با تمام احترام به همه رقبا با تمام توان خود برای سه امتیاز مسابقه می‌جنگیم. نفت مجموعه‌ای از بازیکنان خوب، باتجربه و جوان است و به همین خاطر آماده‌ایم این دیدار را با بهترین کیفیت پشت سربگذاریم.

مطمئنم مدیریت باشگاه تهدیدها را برطرف می‌کند
برانکو درباره شایعاتی مبنی بر حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به دلیل بدهی‌های این باشگاه گفت: اولاً درست است که این یک تهدید برای باشگاه است. به‌هر حال باید به هر نوعی که شده این بدهی‌ها پرداخت شود. من به طاهری‌، اعضای هیئت مدیره و باشگاه اعتماد کامل دارم. مطمئنم همان‌طور که تا الان مشکلات را حل کرده‌اند این مشکل را حل کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: هواداران نگران کسر امتیاز نباشند
پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه راجع به شایعات کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: حکم ژوزه هنوز صادر نشده و فقط حکم دستیاران او آمده است. این مسئله چیزی نیست که باشگاه بخواهد پنهان کاری کند و این مسئله از سوی سایت AFC اعلام شده است. شکی نیست که ما باید این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. AFC هم ابتدا مهلت می‌دهد و بعد از آن باشگاه را محروم و کسر امتیاز می‌کند. خوشبختانه تاکنون با کمک اسپانسر و هواداران مشکلات را حل کرده‌ایم، بدهی‌های ما بالای 200 میلیارد است که بیشتر آنها مربوط به مالیات است. هواداران هم نگران این کسر امتیاز نباشند.

تهدید AFC همیشه جدی بوده است
وی ادامه داد: تهدید AFC همیشه جدی بوده است و ما باید بدهی‌ها را به هر طریقی که شده پرداخت کنیم. خبری که امروز روی برخی سایت‌ها در مورد بدهی باشگاه منتشر شد مبلغی است که ما آن را به AFC و فدراسیون اعلام کرده بودیم و چیز پنهانی نیست.

سیدجلال می‌تواند بازی کند و در پست اصلی‌اش به کار گرفته می‌شود
برانکو در پاسخ به این پرسش که «آیا برای خط دفاعی تیمش برنامه جدیدی دارد، چرا که شجاع خلیل‌زاده در بازی مقابل تراکتورسازی اشتباهی کرد که منجر به باز شدن دروازه پرسپولیس شد و از سوی دیگر سیدجلال حسینی در بازی دوستانه مقابل اروند خرم‌آباد در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد؟»، گفت: سیدجلال بازیکن کلیدی ماست. او در دو روز گذشته هم تست‌های پزشکی سنگینی را انجام داده و مشکلش برطرف شده است. بابت این مسئله هم بسیار خوشحالم. اینکه او را در پست هافبک دفاعی استفاده کردیم موضوع خاصی نیست. ما دفاع جدیدی را خریدیم و شجاع خلیل‌زاده به تیم ما آمده است. در دو بازی اخیر هم بچه‌ها خوب بودند. به‌هر حال اشتباه هم پیش می‌آید. خدا را شکر بازی با تراکتورسازی را هم با پیروزی پشت سرگذاشتیم. به‌هر حال در تمام بازی‌ها اشتباه پیش می‌آید. دلیل بازی سیدجلال هم در پست هافبک دفاعی این بود که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته بود و نخواستیم فشاری به او وارد کنیم که دوباره مصدوم شود. سیدجلال می‌تواند بازی کند و در پست اصلی‌اش به کار گرفته می‌شود.

تیمی که بنگر و بیک‌زاده را دارد، قابل احترام است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که بازیکنان پرسپولیس در بازی سوپر جام تیم نفتی را که شرایط خوبی نداشت دست‌کم گرفتند و شرایط این تیم برای بازی فردا چگونه است، گفت: هر کسی طرز فکر خودش را دارد. به نظرم تیمی که بیک‌زاده، بنگر و چند بازیکن خوب دیگر را دارد، قابل احترام است. در مورد سوپر جام باید بگویم بازیکنان ما بسیار باانگیزه بودند و حریف را دست کم نگرفتند. در گرم کردن پیش از بازی هم انگیزه بالای آنها را دیدم. ما بازی سوپر جام را هم 3 بر صفر بردیم. آیا انتظار داشتید که این بازی را 10 بر صفر ببریم؟! موقعیت‌های زیادی هم داشتیم، ضمن اینکه بازی با نفت نیز اولین بازی ما بود و بازیکنان تحت‌تاثیر فشار تمرین بودند. به‌هر حال خوشحالیم که بردیم و در هوای 40 درجه پیروزی خوبی را کسب کردیم. من از بازی بازیکنانم راضی هستم.

چه چیزی برانکو را به آینده خوش‌بین می‌کند؟
وی افزود: چیزی که من را به آینده خوشبین می‌کند آمادگی بازیکنانم در تمرینات است و اینکه بازیکنانم شُل بازی کنند یا تیمی را دست‌کم بگیرند باور ندارم. ضمن اینکه برنامه بازی‌های ما سخت است و فصل گذشته هم دیدید که شرایط سختی داشتیم در جام حذفی هم که فقط یک بازی انجام دادیم، اما در بازی‌های تحت‌فشاری مانند بازی با فولاد به زور یک - یک کردیم و اکنون هم از بازی سختی مقابل تیمی مانند تراکتورسازی آمده‌ایم، تراکتوری که همه می‌دانیم چه بازیکنانی دارد و امثال کیانی، حاتمی، شریفی، ابراهیمی و ایرانپوریان بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها