به دلیل انجام عملیات تعمیر و نگهداری

خط 8 مترو امشب و فردا شب سرویس دهی ندارد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه:

فعالیت شبانه‌روزی خطوط یک و ۸ مترو از امشب

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: از امشب ایستگاه فرودگاه امام(ره)، شهر آفتاب و دروازه‌ دولت شبانه‌روزی می‌شود و فعلاً خدمات شبانه‌روزی در خط یک و ۸ است.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۹۳
فعالیت شبانه‌روزی خطوط یک و ۸ مترو از امشب

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، احمدی بافنده امروز در جمع خبرنگاران در خصوص امنیت خط 8 مترو گفت: این خط از لحاظ ایمنی مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه خود بنده شخصاً عکس‌هایی از متروهای جاهای مختلف دنیا دارم که در نزدیک حریم جاده ساخته شده است، افزود: این خط مصوبه وزارت راه را دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه قرار بود ابتدا دولتی‌ها خودشان این خط را بسازند، گفت:‌ در دوره احمدی‌نژاد دوباره این خط به شهرداری تهران واگذار شد و حتی بخشی از کار خط 8 را خود دولت انجام داده بود، حال که به ما واگذار شده می‌گویند استاندارد نیست.

بافنده در خصوص مسافرگیری در خط 8 مترو گفت: دیروز مسافرگیری صورت گرفته و امشب هم طبق جدول زمان‌بندی شده مسافرگیری صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: از امشب خط 8 و خط یک شبانه‌روزی می‌شود و در خط یک، قطار فقط در ایستگاه دروازه دولت متوقف می‌شود.

به گفته بافنده، خطوط شبانه‌ روزی از ایستگاه امام آغاز، در ایستگاه شهر آفتاب متوقف، و مسافران وارد خط یک شده و قطار فقط در ایستگاه دروازه دولت که ایستگاه پایانی است به صورت شبانه خدمت‌ رسانی می‌کند اما در روز قطار طبق روال عادی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در خصوص شبانه‌ روزی شدن سایر خطوط مترو گفت: از امشب خط یک و 8 مترو شبانه‌ روزی می‌شوند و فاز دوم در خط 4 است که قطار فقط ایستگاه‌های دروازه دولت، بیمه و مهرآباد شبانه‌ روزی می‌شود و این کار ظرف چند روز آینده انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها