امشب سوپرجام فوتبال اروپا برگزار می شود

اسکوپیه، قلب تپنده فوتبال/ شیاطین و کهکشانی ها در آغوش هم

دیدار تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در سوپرجام فوتبال اروپا از ساعت 23:15 به وقت ایران در اسکوپیه پایتخت مقدونیه آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۶۱
اسکوپیه، قلب تپنده فوتبال/ شیاطین و کهکشانی ها در آغوش هم

به گزارش جام جم آنلاین ، رئال مادرید به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و منچستریونایتد به عنوان قهرمان لیگ اروپا امشب در مسابقه سوپرجام فوتبال اروپا به مصاف هم می روند. رئال مادرید فصل گذشته با برتری مقابل سویا فاتح سوپرجام اروپا شد. دیدار های سوپرجام اروپا معمولا جذاب نیست اما اینبار داستان متفاوت است، هیچکس نمی تواند بگوید مصاف رئال و منچستر جذاب نیست. تاریخ دیدارهای این دو تیم همیشه مملو از اتفاقات هیجان انگیز و بازی های بسیار زیباست، در واقع فوتبال ناب و زیبای اروپایی را در این مصاف ها می توانید ببینید.

تقابل ستاره های بزرگ و گران قیمت هر دو تیم نیز بسیار جذاب و دیدنی است. قطعا یکی دیگر از نکات جذاب مسابقه امشب تقابل مورینیو سرمربی منچستریونایتد با تیم سابقش یعنی رئال مادرید است.

چرا اسکوپیه؟

شاید این سوال به وجود آمده است که چرا پایتخت مقدونیه به عنوان میزبان این مسابقه جذاب انتخاب شده است؟ یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا) هیچ تبعیضی بین کشورهای عضو این اتحادیه نمیگذارد، حتی کشورهایی که در فوتبال هرگز حرفی برای گفتن ندارند. نگاه برابر به تمام تیم ها و تمام کشورها یک اصل مهم است بنابراین عجیب نیست مثلا اگر فینال دوره بعدی لیگ قهرمانان در کشوری مثل بوسنی و یا جزایر مالت برگزار شود.

آمار برتر کهکشانی ها

منچستریونایتد در بازی امشب نسبت به حریف آمار ضعیف تری دارد. رئالی ها در اکثر مواقع مقابل شیاطین سرخ انگلیس پیروز شده اند. رئال‌ مادرید در 10 رویارویی تاریخ 2 تیم، 4 بار پیروز شده و تنها 2 بار شکست خورده است.

وضعیت ستاره های دو تیم

یونایتد در هفته های اخیر وین رونی را فروخته است اما در مقابل ماتیچ و البته لوکاکو را به خدمت گرفته.تیم زیدان هم با فروش موراتا و خامس رودریگوئز تا حدودی تضعیف شده است چیزی که زیدان هم به آن اعتراف می کند. رئالی ها تا الان خرید قابل توجهی نداشته اند.

غایبان بازی

لوک شاو، اشلی یانگ و مارکوس روخو، مصدومان منچستریونایتد هستند و بیلی و جونزهم اخیرا از سوی یوفا محروم شده‌اند. در سوی مقابل بیل هنوز آماده بازگشت به میادین نشده است. کریس رونالدو هم دیر به تمرینات رئال مادرید برگشته و شاید به خاطر عدم آمادگی در میدان حاضر نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها