سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: بازی سختی در پیش داریم، صنعت نفت کادرفنی خوبی دارد.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۸۹
علی دایی: بازیکن ۱۰۰ گل بزند اما اخلاقش خوب نباشد فایده ندارد

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: بازی سختی در پیش داریم. صنعت نفت کادرفنی خوبی دارد. آنها بازیکنان خوبی دارند و هفته اول هم خوب بازی کردند.

وی افزود: فردا نباید اشتباه کنیم، ما برای بازی فردا محروم نداریم اما مهدی ترابی، دانیال ماهینی و محمد دانشگر مصدوم هستند که پزشکان تلاش می‌کنند آنها را برای بازی آماده کنند.

وی در رابطه با میانگین سنی کم سایپا تصریح کرد: میانگین سنی ما پایین است اما بازیکنان با سابقه هم داریم که در رده امیدها حضور داشتند و نفرات با تجربه هم در تیم ما هستند. روی جوانان حساب کردیم و در کنار بازیکنان با تجربه، همه تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که آیا گاهی اتفاق افتاده از بازیکن بی اخلاقی که توانایی فنی دارد استفاده کنید و به نوعی بازیکن سالاری به وجود بیاید، اظهارداشت: این مسئله را باید در همه ابعاد بررسی کرد. باید به بازیکنی که توانایی رسیدن به جایگاه بالا را دارد بها داد و این موضوع تقابلی با بازیکن سالاری ندارد. وقتی یک مربی بازیکن را برای رسیدن به یک سطح بالا آماده می‌کند نباید نگاه یک بعدی داشته باشد. بازیکنانی بودند که از بعد فنی عالی بودند ولی الان وجود خارجی ندارند. در کنار مسائل فنی باید با بازیکن صحبت کرد و او را از لحاظ اخلاقی هم به وضعیت خوبی رساند.

وی افزود: باید از لحاظ رفتارهای حرفه‌ای و اخلاقی بازیکن را آموزش داد، نقش مربی فقط مسائل فنی نیست و یک مربی وظایف سنگینی دارد. ما بازیکنانی از رده سنی ۱۸ تا ۳۰ به بالا داریم که همه در کنار یکدیگر تمرین می‌کنیم، من وظیفه دارم دید بازیکن را باز کنم و این بستگی به خودش دارد که این مسئله را بپذیرد یا خیر، اگر او نخواهد رفتار خوبی انجام دهد و حرف‌ها را قبول کند دیگر من نمی‌توانم کاری کنم.

دایی در ادامه تاکید کرد: اگر یک بازیکن از بعد فنی بالا باشد و ۱۰۰ گل هم بزند اما اگر از لحاظ اخلاقی شرایط خوبی نداشته باشد فایده‌ای ندارد، نباید برخلاف جو تیم حرکت کرد، من جوی در تیم بوجود آوردم که همه با هم هستیم و نباید کسی خلاف این جریان حرکت کند، وقتی همه با هم همدل باشند رفاقت بوجود می‌آید و در جو رفاقتی کار پیش می‌رود، در این وضعیت بازیکن سالاری اتفاق نمی‌افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها