رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیات طرح ترافیکی ویژه مراسم تحلیف حسن روحانی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۰۴
جزئیات طرح ترافیکی ویژه مراسم تحلیف

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محمدرضا مهماندار به ایسنا گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده از ساعت 14 روز شنبه در محور غرب به شرق خیابان جمهوری از تقاطع استانبول محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین فردوسی به شمال و خیابان انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه از ساعت 14 روز شنبه در خیابان مجاهدین از تقاطع خیابان ایران به غرب نیز محدودیت تردد ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: مسیر جایگزین خیابان زرین خامه خواهد بود. همچنین از همین ساعت مسیر شمال به جنوب خیابان ابن سینا در تقاطع فخر آباد نیز دارای محدودیت تردد خواهد بود و مسیر جایگزین آن خیابان شهید مشکی است.

سردار مهماندار افزود:‌ در مسیر جنوب به شمال خیابان دیالمه در خیابان امیرکبیر نیز محدودیت تردد ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان امیرکبیر به سمت غرب خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بابیان اینکه تمامی معابر منتهی به خیابان دیالمه و آجانلو از مسیر شرق به غرب از ساعت 14 روز شنبه مسدود خواهد شد، گفت: تردد هر گونه خودرو و موتورسیکلت از ساعت 14 در مسیر های اعلام شده ممنوع است.

وی همچنین با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده نیز در اطراف محل سالن اجلاس سران در ولنجک گفت:‌ از ساعت 20:30 روز شنبه مسیر جنوب به شمال خیابان یمن مسدود شده و و مسیر جایگزین بزرگراه چمران به سمت غرب و خیابان کچویی خواهد بود. همچنین مسیر غرب به شرق خیابان رشید الدین فضل الله از ابتدای خیابان جدید الاحداث در غرب پارکینگ طبقاتی نمایشگاه بین‌المللی نیز مسدود شده و مسیر جایگزین چمران و کچویی خواهد بود.

سردار مهماندار در پایان از شهروندان خواست که همکاری لازم را با پلیس داشته و از تردد غیر ضروری در معابر مرکزی و شمالی تهران در روز شنبه خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها