دختر معلولی که چندی پیش تصویر علی دایی را کشیده بود و از او پاداش دریافت کرد حالا تصویر زیبایی از کریستیانو رونالدو کشیده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۲۶
کریستیانو رونالدو باید این دختر ایرانی را ببیند! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، فاطمه حمامی دختری اهل سفیدشهر کاشان است. این دختر که 85 درصد معلولیت دارد زمانی مورد توجه قرار گرفت که پرتره ای زیبا از علی دایی کشید. او با این نقاشی بسیار زیبا باز هم مثل همیشه شعار «معلولیت پایان راه نیست» را تکرار کرد. علی دایی به محض اطلاع از هنر بزرگ دختر معلول کاشانی به دیدن او رفت و تشکری ویژه به عمل آورد.

فاطمه هنرمند در این مدت نقاشی های دیگری از چهره های مشهور مثل عادل فردوسی پور هم کشید.

اما این هنرمند کاشانی دوباره کاری کرده که مورد توجه قرار گرفته است، او تصویری از کریستیانو رونالدو کشیده و در اینستاگرام خود به نمایش گذاشته است.

نقاشی بسیار زیبای این دختر هنرمند مورد توجه وسیع کاربران ایرانی قرار گرفته است. حالا کاربران ایرانی در تلاشند تا کریستیانو رونالدو این فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید را متوجه هنر بزرگ فاطمه این دختر هنرمند ایرانی بکنند. کاربران با تگ کردن آی دی کاربری صفحه رسمی کریستیانو رونالدو زیر تصویر اینستاگرام فاطمه حمامی تلاش می کنند تا این فوق ستاره استثنایی رئال مادرید سری به صفحه این دختر بزند و متوجه شود که چه تصویر زیبایی از او کشیده شده است، آن هم به دست یک دختر هنرمند و دوست داشتنی ایرانی...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هادی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
۰
۰
واقعاً عالی بود .دست مریزاد.آفرین دخترمعلول توانمند.انصافاًتوازخیلی ازما ها كه سالمیم تواناتری.من یكی كه از خودم شرمنده شدم.آفرین به راهت كه حتماً راهِ افتخاره ادامه بده.انشاالله بیش ازاین موفق باشی.

نیازمندی ها