پایان ریاست مشحون بر فدراسیون بسکتبال / چه کسی سرپرست می شود؟

ریاست طولانی مدت محمود مشحون بر فدراسیون بسکتبال گویا به اتمام رسیده است. او از سال 1381 بدون وقفه ریاست فدراسیون را در دست دارد.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۶۲
پایان ریاست مشحون بر فدراسیون بسکتبال / چه کسی سرپرست می شود؟

به گزارش جام جم آنلاین ، در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر تغییرات در راس فدراسیون بسکتبال زیاد شنیده شده است. خبرهایی که منبع آن این بار اهالی بسکتبال نیستند بلکه از خود وزارت ورزش و جوانان است.

بعد از آنکه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت جوانگرایی در مدیران را آغاز کرده ایم و هم اکنون در چند استان مدیران کل زیر چهل سال منصوب کرده ام ، این خبر با سرعت بیشتری در میان چند فدراسیون ورزشی از جمله بسکتبال هم پیچید که رییس آن 76 ساله است. بر همین اساس و بر مبنای اساسنامه های داخلی وزارت ورزش و جوانان که افراد بالای 70 سال نمی توانند رییس باشند، این خبر که محمود مشحون می رود و علی توفیق سرپرست فدراسیون بسکتبال تا زمان تشکیل مجمع می شود ، این روزها در وزارت ورزش و جوانان پیجیده است.
توفیق دبیر کنونی فدراسیون بسکتبال پنجشنبه به همراه 49 تن از روسای فدراسیون های ورزشی همراه با وزیر ورزش و جوانان به تبریز رفت و برای دقایقی در نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان و استاندار آذربایجان شرقی و مقامات ستاد برگزاری تبریز ٢٠١٨ سخنرانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها