ریاست طولانی مدت محمود مشحون بر فدراسیون بسکتبال گویا به اتمام رسیده است. او از سال 1381 بدون وقفه ریاست فدراسیون را در دست دارد.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۶۲
پایان ریاست مشحون بر فدراسیون بسکتبال / چه کسی سرپرست می شود؟

به گزارش جام جم آنلاین ، در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر تغییرات در راس فدراسیون بسکتبال زیاد شنیده شده است. خبرهایی که منبع آن این بار اهالی بسکتبال نیستند بلکه از خود وزارت ورزش و جوانان است.

بعد از آنکه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت جوانگرایی در مدیران را آغاز کرده ایم و هم اکنون در چند استان مدیران کل زیر چهل سال منصوب کرده ام ، این خبر با سرعت بیشتری در میان چند فدراسیون ورزشی از جمله بسکتبال هم پیچید که رییس آن 76 ساله است. بر همین اساس و بر مبنای اساسنامه های داخلی وزارت ورزش و جوانان که افراد بالای 70 سال نمی توانند رییس باشند، این خبر که محمود مشحون می رود و علی توفیق سرپرست فدراسیون بسکتبال تا زمان تشکیل مجمع می شود ، این روزها در وزارت ورزش و جوانان پیجیده است.
توفیق دبیر کنونی فدراسیون بسکتبال پنجشنبه به همراه 49 تن از روسای فدراسیون های ورزشی همراه با وزیر ورزش و جوانان به تبریز رفت و برای دقایقی در نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان و استاندار آذربایجان شرقی و مقامات ستاد برگزاری تبریز ٢٠١٨ سخنرانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها