بخت با دو لژیونر ایرانی یار نیست. احسان حاج صفی و مسعود شجاعی به عنوان بازیکنان ایرانی تیم پانیونیوس با اتفاق تلخی مواجه شده اند.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۹۱
اتفاق تلخ برای دو ملی پوش ایرانی / محرومیت سنگین در انتظار شجاعی و حاج صفی است

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم پانیونیوس که دو بازیکن ایرانی و ملی پوش را در اختیار دارد در مرحله پلی آف لیگ اروپا صعود کرد اما نکته بسیار بد این است که تیم یونانی در مرحله بعد باید به مصاف تیم مکابی یعنی نماینده رژیم اشغالگر قدس برود. شجاعی و حاج صفی با هماهنگی باشگاه مقابل این تیم بازی نمی کنند اما این بازی نکردن عواقب بسیار تلخی به همراه خواهد داشت.

بازی نکردن این دو مقابل رژیم صهیونیستی به این دلیل است که هیچ یک از ورزشکاران ایرانی تیم های این رژیم را به رسمیت نمی شناسند بنابراین به میدان نمی روند. اما این از نظر سران نهادهای ورزشی از جمله فیفا و یوفا به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست. قانون صریح می گوید تنش های سیاسی هرگز نباید در ورزش جایی داشته باشد. کسانی که از این اصل مهم سرپیچی کنند قطعا با محرومیت و جریمه روبرو خواهند شد.

حالا با توجه به تجارب قبلی باید گفت شجاعی و حاج صفی با جریمه روبرو خواهند شد. این جریمه می تواند محرومیت چند ماهه را در پی داشته باشد، اتفاقی که در سال منتهی به جام جهانی برای هر دو فوتبالیست بسیار تلخ و سنگین است. حالا باید نگران این دو بود.

احسان حاج صفی به تازگی به پانیونیوس پیوسته تا همبازی مسعود شجاعی باشد اما فکرش را نمیکرد در آغاز کار خود در این تیم با چنین مشکل بزرگی روبرو شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها