سفر به پاریس ربطی به فوتبال نداشت

آزمون: نه ایتالیا نه ترکیه، فقط روسیه

سردار آزمون آب پاکی را روی دست شایعه‌سازان ریخت و تاکید کرد این فصل را در لیگ روسیه می‌ماند. سفر آزمون به فرانسه سر آغاز شایعات جدید بود.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۴۷
آزمون: نه ایتالیا نه ترکیه، فقط روسیه

با این حال سردار که طبق اعلام رسانه‌های خارجی از لاتزیو، وستهام و بشیکتاش ترکیه پیشنهاد دریافت کرده، سفر به پاریس را غیرفوتبالی می‌داند و آن را بی‌ارتباط با این پیشنهادها: «من یک کار شخصی داشتم و البته ضروری و مجبور شدم با هواپیمای شخصی به پاریس بروم و دو روز آنجا باشم. سفر من ارتباطی به فوتبال و پیشنهادهایم نداشت و کاملا شخصی بود.»

هر روز اخبار جدیدی درباره آینده سردار آزمون منتشر می‌شود. با این حال مهاجم تیم ملی آب پاکی را روی دست تیم‌های خواهانش می‌ریزد و تاکید می‌کند که در روسیه می‌ماند: «این فصل را در لیگ روسیه می‌مانم. نمی‌خواهم در فصل منتهی به جام جهانی در تیمی خارج از لیگ روسیه بازی کنم. برنامه‌ام این است که بعد از جام جهانی تصمیم جدیدی بگیرم و اگر خدا خواست به لیگ‌های معتبر منتقل شوم. این را به همه هواداران فوتبال ایران و آنهایی که دلسوزانه نگران آینده من هستند قول می‌دهم.»

چند روز قبل روزنامه‌های ایتالیایی و البته رسانه‌های نزدیک به باشگاه لاتزیو در اخباری رسمی نوشتند که عقاب‌های رم سردار آزمون را زیر نظر گرفته و خواهان جذب او هستند. حتی روزنامه‌های ترکیه‌ای خبر دادند بشیکتاش پس از مذاکره با باشگاه روستوف به جذب آزمون نزدیک شده و بعید نیست دو بازیکن خود را در اختیار باشگاه روسی بگذارد و مهاجم تیم ملی ایران را جذب کند. سردار از برخی پیشنهادها آگاه است، اما از خیلی‌هایشان هم نه: «در جریان برخی پیشنهادها هستم، اما هرگز مذاکره‌ای انجام ندادم. در طول این مدت تمرکزم روی حضور در تمرینات روبین‌ کازان بود و قصد داشتم اردوی اتریش را با موفقیت به پایان برسانم. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها