مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی در گفت وگو با جام جم آنلاین:

تهران کمی خنک تر می شود/ دامنه جنوبی البرز میزبان گردوغبار می شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وجود گردو غبار به صورت موقت طی یکی دو روز آینده در دامنه های جنوبی البرز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۶۶
تهران کمی خنک تر می شود/ دامنه جنوبی البرز میزبان گردوغبار می شود

احد وظیفه در گفتوگو با جام جم آنلاین با اشاره به اینکه تهران طی این دو روز چندان تحت تاثیر این گردوغبار قرار نخواهد گرفت افزود:بدلیل شرایط جوی ناپایدار که از روز گذشته مشاهده می شود ابرهای همرفتی بصورت محلی در حال شکل گیری است که باعث افزایش سرعت باد در حد محلی می شود لذا می تواند موجب بروز گرد وغبار طی یکی دو روز آینده در دامنه های البرز شود.

وی ادامه داد :همچنین ممکن است بواسطه وجود ناپایداری همرفتی یعنی تداخل هوای گرم در پایین و هوای سرد بالای جو به همراه کمی رطوبت این گردوغبار تشدید شود . البته باید گفت که این شرایط جوی سبب نگرانی در خصوص ایجاد گردوغبار شدید در تهران واستانها نخواهد بود.

وظیفه در باره احتمال بارش باران نیز گفت:در روز چهارشنبه بارش هایی در نوار شمال غرب وارتفاعات البرز وسواحل شمال کشور آن هم در ارتفاعات خواهیم داشت.

بنا بر پیش بینی مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ،دمای هوای تهران در روزهای آینده نه تنها افزایش نمی یابد بلکه کمی خنک تر هم خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها