بامداد امروز در بلوار نبرد تهران رخ داد

سه مجروح حاصل انفجار در ساختمان مسکونی +عکس

آتش سوزی یک واحد مسکونی در خیابان مختاری، مرگ بانوی میانسال را رقم زد.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۸۷
انفجار واحد مسکونی در تهران با یک کشته +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای یک ساختمان مسکونی، آتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 6:13 صبح امروز خود را به خیابان مختاری، کوچه رودکی رساندند.

محسن مجیدی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی در این باره گفت: در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه دارای 12 واحد مسکونی یک واحد 48 مترمربعی دچار انفجار و آتش سوزی شده و در هنگام رسیدن نیروهای عملیاتی کاملا شعله ور بود.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت جریان اصلی برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه عملیات اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی به وسیله تجهیزات فردی خود را به راهروها و طبقات دیگر ساختمان رساندند و چهار نفر از ساکنان را به سلامت به خارج از محل حادثه منتقل کردند.

مجیدی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در حین مهار آتش سوزی با پیکر سوخته یک بانوی حدودا 40 ساله مواجه شدند که پس از تحویل وی به عوامل اورژانس، مشخص شد بانوی میانسال براثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و ایمن سازی، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها