عکس‌های یک مرد از نبرد همسرش با سرطان + عکس

جرارد که یک عکاس است، تصمیم گرفت که از نبرد و دست و پنجه نرم کردن همسرش با سرطان نیز عکاسی کند تا «فی» او را در غم و دربیماری‌اش با خود شریک بداند. عکس‌هایی که می‌بینید، خاطرات آنها از این لحظات تلخ و غم‌انگیز است.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۵۸
عکس‌های یک مرد از نبرد  همسرش با سرطان + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مترو نیوز، پس از این که «فی»، تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان یک کیست 12 سانتی‌متری را از تخمدانش خارج ساختند،‌ یک سال بود که زجرمی‌کشید. پس از آن پزشک معالجش به او اطلاع داد که مبتلا به سرطان تخمدان است.

او پس از این که به یک مرکز غده شناسی مراجعه کرد، مطلع شد که کیست جراحی شده از بدنش، در واقع اولین مرحله از معالجه سرطان تخمدان او بوده است، اما دکترها در این مورد چیزی به او نگفته بودند.

همسر «فی» می‌گوید: « از شنییدن این خبر ما کاملا شوکه شدیم.»

این زوج اولین بار یکدیگر را در شهر کوالالامپور مالزی ملاقات کردند. پس از بازگشت به استرالیا، «جرارد» همسر «فی»، دوباره او را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد و ارتباط آنها ادامه پیدا کرد و با هم ازدواج کردند و چندی پس از این ازدواج مشخص شد که «فی» سرطان دارد.

«جرارد» که یک عکاس است، مدت‌ها بود که از روزهای خاطره‌انگیز زندگیشان عکس می‌گرفت. به همین خاطر تصمیم گرفت که از نبرد و دست و پنجه نرم کردن همسرش با سرطان نیز عکاسی کند تا «فی» او را در غم و دربیماری‌اش با خود شریک بداند. عکس‌هایی که می‌بینید، خاطرات آنها از این لحظات تلخ و غم‌انگیز است.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

جواد ودودزاده - جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها