سرمربی تیم ملی امید با بیان این‌که به هیچ وجه از روند آماده‌سازی این تیم راضی نیست، گفت: کارمان در رقابت‌های آسیایی بسیار سخت است و با شرایط موجود اگر خیلی خوب رایزنی کنیم، می‌توانیم بازیکنان را دو روز مانده به اعزام در اختیار بگیریم.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۳۶

امیرحسین پیروانی که با ایسنا صحبت می‌کرد، گفت: متاسفانه به دلیل غیبت بازیکنان، اردو را یک روز زودتر تعطیل کردیم، چراکه پس از غیبت 12 بازیکن، دو بازیکن دیگر هم به تیم‌های خود بازگشتند و دو بازیکن مصدوم هم میان بازیکنان وجود داشت. عملا نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم و یکشنبه (امروز) جلسه‌ای را دراین باره با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار می‌کنیم تا تکلیف تیم ملی مشخص شود. ما با این وضعیت به مشکل برمی‌خوریم. کار در این رقابت‌ها بسیار سخت است و دقیقا همانند جام جهانی جوانان بازیکنان را در اختیار نداریم. متاسفانه بعد از اتمام جام جهانی جوانان کارشناسان مختلفی از تیم ما انتقاد کردند. انتقاد بعضی‌ها، کارشناسانه و بعضی‌ها مغرضانه بود.

وی اضافه کرد: گفتند تیم ما به لحاظ جسمی و فنی شرایط ایده‌آل نداشته است. این درحالی است که با انجام بازی‌های تدارکاتی، مشکلات فنی در فاز هجومی و دفاعی پیدا می‌شود و با تمرینات که مهم‌ترین ابزار آن حضور بازیکنان است، مشکلات فنی را برطرف می‌کنند. وقتی بازیکنی در تیم ملی حضور ندارد، امکان انجام کار تاکتیکی نیست. از دوستان کارشناسی که بعد از جام جهانی خیلی خوب و زیاد و پرهجمه از تیم ما انتقاد کردند، خواهش می‌کنم الان که بازیکنانم را در اختیار ندارم، درباره حل مشکلات جسمی و تاکتیکی راهکار ارائه کنند. به من بگویند چطور می‌توانیم با 12 بازیکن مشکلات را برطرف کنیم. ما اگر خیلی خوب رایزنی کنیم می‌توانیم بازیکنان را دو روز مانده به اعزام به قرقیزستان تحویل بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها