سرمربی تیم ملی امید: کنار می روم و معلمی ام را انجام می دهم

سرمربی تیم ملی امید کشورمان گفت: در نهایت از مسئولیتی که به من سپرده شده کنار می روم اما امیدوارم اتفاقات به نفع فوتبال کشورم رقم بخورد.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۴۲
سرمربی تیم ملی امید: کنار می روم و معلمی ام را انجام می دهم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،امیرحسین پیروانی در حاشیه مراسم بدرقه تیم امید در خصوص آخرین شرایط ملی‌پوشان امید، گفت:مشکلی است که برای امروز و دیروز نیست به هر حال ما پذیرفتیم با تیم ملی جوانان که 2ماه پیش در مسابقات زیر 23 سال جهان حاضر شدند شرکت کنیم و در هر صورت می طلبد با تمام پتانسیل در این رقابت ها شرکت کنیم.

وی افزود: واقعا نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم چون 2 بازیکن تراکتورسازی برگشته‌اند و هنوز از وضعیت سه بازیکن تیم استقلال اطلاع چندانی ندارم. در هر صورت نمی‌خواهم از باشگاه‌ها انتقاد کنم اما خودم هم نمی‌دانم چه کسانی را باید به مسابقات ببرم.

پیروانی در ادامه درباره گلایه هایش از دیر اضافه شدن بازیکنان استقلال و پرسپولیس گفت: عارف آغاسی دیروز در بازی تدارکاتی تنها مدافع وسط تیم من بود ولی باشگاه تراکتورسازی او را به اردوی تیم خودش برگرداند. من می‌دانم تراکتورسازی هم مشکلات زیادی دارد ولی اگر می‌دانستم آغاسی قرار است به تیمش بازگردد یک بازیکن دیگر را در بازی دوستانه آخرمان استفاده می‌کردم. الان که با شما صحبت می‌کنم تیم امید حتی یک مدافع وسط هم ندارد.

سرمربی تیم امید درمورد اینکه اعتبارش ممکن است با این اتفاق زیر سوال برود، بیان کرد: من مهم نیستم، مهم فوتبال کشورم است در نهایت از مسئولیتی که اکنون به من سپرده شده کنار می روم و معلمی‌ام را انجام می‌دهم ولی امیدوارم اتفاقی بیفتد که به نفع فوتبال کشورم باشد.

وی درپاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تاکنون بازیکنان تیم استقلال به اردوی تیم امید اضافه نشده اند بهتر نبود آن ها را به تیم دعوت نمی کردید،گفت:این تصمیمی بود که باید قبلا گرفته می شد،موقعی که به من قول دادند این بازیکنان حاضر هستند ما آن ها را ثبت نام کردیم حالا اگر بخواهیم بازیکنان دیگری را جایگزین این افراد کنیم به ضررمان تمام می شود.امیدوارم سه بازیکن تیم استقلال در اردوی دبی به تیم اضافه شوند. همچنین رضا کرملاچعب مثل پسر من است و قطعا یکی از گزینه های اصلی تیم برای المپیک است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها