بی احتیاطی راننده وانت حمل مرغ در بزرگراه بعثت، واژگونی خودرو را در پی داشت.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۰۱
واژگونی وانت حامل مرغ در بزرگراه بعثت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، پس از دریافت خبر واژگونی خودروی نیسان توسط شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت ۷:۱۷ صبح امروز زنگ ایستگاه ۳۷ را بصدا درآورد و آتش نشانان به سرعت خود را برای امدادرسانی به پل بسیج، رمپ ورودی بزرگراه بعثت رساندند.

حمیدرضا حسین ریکا فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل درباره این حادثه گفت: پس از رسیدن به محل اعلام شده، یک دستگاه نیسان یخچال دار مخصوص حمل مرغ مشاهده می شد که به دلیل نامعلوم پس از برخورد با جدول کنار خیابان واژگون و راننده آن که خوشبختانه سالم بود توسط رانندگان عبوری از خودرو خارج شده بود.

وی افزود: آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل حادثه و قطع برق خودرو و قرار دادن علائم ترافیکی و هشدار دهنده برای جلوگیری از تصادفات احتمالی، اعلم درخواست جرثقیل کردند و به رفع نشت بنزین از باک خودرو مشغول شد.

فرمانده آتش نشانان تاکید کرد:پس از رسیدن جرثقیل در محل حادثه و به حالت اولیه درآوردن خودرو و انتقال آن به محل امن، آتش نشانان سطح خیابان را از بنزین جاری شده و شیشه خرده پاکسازی کردند و با تحویل محل به عوامل راهور به عملیات خود پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها