سری دوم مسابقه «جادوی صدا» با موضوع رقابت هنر دوبله و گویندگی فیلم به تهیه کنندگی حسین حسینخانی از چهارشنبه 7 تیر، هرشب از ساعت 19:30 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۵۴
جادوی صدا از امشب روی آنتن شبکه سه

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، مسابقه جادوی صدا کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که طی آن بیش از 6500 علاقه مند به هنر دوبله، توانایی خود را در معرض قضاوت کارشناسان باتجربه قرار دادند و در مرحله مقدماتی 175 نفر برگزیده شدند.

این مسابقه در شهرک سینمایی غزالی و از نیمه دوم فروردین آغاز شد و از 175 نفر برگزیدگان مرحله مقدماتی، 80 نفر توسط کارشناسان هنر دوبله چون حسین عرفانی، شهلا ناظریان، مهوش افشاری و سعید شیخ زاده گزینش و انتخاب شدند.

سه پیشکسوت هنر دوبله کشور نیز چون چنگیز جلیلوند، نصرالله مدقالچی و مریم شیرزاد 80 نفر برگزیده را مورد ارزیابی قرار داده و از میان آنها 12 نفر انتخاب می شوند.

برگزیدگان این مرحله با انتخاب پیشکسوتان به 3 گروه 4 نفره تقسیم می شوند و به طور مجزا تحت آموزش قرار می گیرند و به رقابت می پردازند.

از این مرحله به بعد، داوری با مخاطبان است که پس از پخش هر برنامه، 72 ساعت فرصت دارند تا نظر خود را اعلام نمایند. در هر برنامه یک نفر حذف می شود و این روند ادامه خواهد داشت تا آنها با رای مردم برای کسب عناوین اول تا سوم مسابقه جادوی صدا انتخاب شوند.

کارگردانی این برنامه را احمد حسین خانی و اجرای برنامه را افشین زی نوری بر عهده دارند.

گفتنی است، سری نخست جادوی صدا در 28 قسمت 60 دقیقه ای از 23 فروردین تا اول خرداد ماه 95 از شبکه سه سیما پخش شد.

سایر عوامل تولید عبارتند از: کارشناسان امور دوبله: عباس مطمئن زاده، استاد ابوالحسن تهامی، تدوین: آرش شهیدی، صدابردار:احمد پولی بابایی، تصویر برداران:یوسف دانش صدیق، مجتبی اعظم پور و بهزاد طیبی.

سری دوم مسابقه جادوی صدا به تهیه کنندگی حسین حسینخانی از چهارشنبه 7 تیر به مدت 9 شب تا پنجشنبه 15 تیر، هرشب از ساعت 19:30 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد و پس از آن ،پخش این برنامه هفته ای یک یا دو روز ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها