راز انتقال عجیب سردار به روبین کازان / پای توافق 10 ساله در میان است

سردار آزمون انتقال عجیبی به روبین کازان داشت. همه فکر می کردند او پس از روستوف روسیه راهی یک باشگاه بزرگ در اسپانیا، آلمان و یا انگلیس خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۴۷
راز انتقال عجیب سردار به روبین کازان / پای توافق 10 ساله در میان است

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار آزمون باز هم در لیگ سرد و نه چندان جذاب روسیه باقی ماند. او در بهترین سال های جوانی خود ترجیح داد باز هم در روسیه بماند.

این موضوع با واکنش های بسیار زیادی روبرو شد. سردار آزمون وقتی حساسیت ها را نسبت خود بیشتر کرد که در رابطه با افشاگری یکی از ورزشی نویس های خارج نشین درباره نحوه انتقال او به روبین کازان پستی را درباره فراری بودن این ورزشی نویس که اکنون در اروپا زندگی می کند، منتشر کرد.

این ورزشی نویس به این اشاره کرده بود که خلیل آزمون پدر سردار چهار سال پیش که پسرش را به روسیه برد با قربان بردیف سرمربی روبین کازان قرارداد 10 ساله بسته و بر اساس این قرارداد سردار آزمون باید هر زمانی که این مربی درخواست کرد برای تیم او بازی کند! به این ترتیب به راحتی فرصت حضور او در تیم های بزرگ اروپا که قبلا به او پیشنهاد داده بودند مثل لیورپول، میلان و والنسیا از بین رفت.

سردار حالا با انتقادات هوادارانش روبرو شده است. این چه تصمیمی بود؟ روبین کازان جذاب تر بود یا والنسیای اسپانیا و لیورپول انگلیس؟! گویا برای سردار و پدرش روسیه و قربان بردیف یک انتخاب اجباری است.

سردار تست پزشکی اش در روبین کازان را به صورت زنده در اینستاگرام منتشر می کند و می خندد. فعلا او خوشحال است. اما قطعا در سال های آینده بابت فرصت های از دست رفته افسوس بیشتری خواهد خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها