فرماندار رودبار جنوب در استان کرمان گفت: یک شرور مسلح شامگاه شنبه در درگیری با نیروهای انتظامی این شهرستان به هلاکت رسید.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۳۹
هلاکت شرور مسلح در رودبار جنوب

به گزارش جام جم آنلاین، عطا ناوکی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت 23 شب گذشته نیروهای یگان تکاوری این شهرستان در بخش زهکلوت رودبار جنوب با انجام فعالیت های اطلاعاتی، یک باند قاچاق مواد مخدر را منهدم کردند.

وی افزود: در این عملیات ضربتی یک دستگاه خودروی سایپا، یک اسلحه جنگی، سه خشاب جنگی و 717 کیلوگرم تریاک کشف شد و یک شرور مسلح به هلاکت رسید.

فرماندار رودبار جنوب گفت: با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروی انتظامی، قرارگاه شهید میثم، یگان تکاوری امام جواد (ع)، ناحیه مقاومت بسیج و دستگاه قضایی این شهرستان شاهد امنیت مطلوبی در رودبار جنوب هستیم.

وی افزود: با اتحاد و همدلی که بین همه دستگاه های امنیتی، نظامی، انتظامی و شورای تامین شهرستان رودبار وجود دارد شاهد امنیتی پایدار در این شهرستان هستیم.با عنایت خداوند متعال و تلاش جهادی مجموعه شورای تامین شهرستان رودبار جنوب در این منطقه امنیتی مطلوبی حاکم است.

ناوکی اظهار کرد: یکی از راههای افزایش ضریب امنیت در شهرستان رودبار جنوب استفاده از معتمدین محلی بوده که در این زمینه فعالیت های خوبی انجام شده است.

فرماندار رودبار جنوب ضمن قدردانی از معتمدین محلی خاطرنشان کرد: این افراد با مشارکت خوبی که با دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی داشته اند سبب افزایش امنیت شهرستان رودبار جنوب شده اند.

وی تصریح کرد: بسیاری از مسائل و نابهنجاری های شهرستان رودبارجنوب ریشه در مسایل فرهنگی و مذهبی دارد.

فرماندار رودبار جنوب ادامه داد: خانواده ها با تقویت مسائل مذهبی، خود و جامعه را از آسیب ها محافظت کنند.

رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوب کرمان است و در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها