کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از آقایان محصص و معینی تشکر کنم، من با آنها جلسه‌ای داشتم و صحبت‌هایی انجام دادیم ولی من به مربیگری در تیم ملی جوانان با توجه به شرایطی که هست علاقه‌ای ندارم.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۹۳
نکونام:  به مربیگری در تیم ملی جوانان علاقه‌ای ندارم/ کارم را از لیگ برتر آغاز می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، جواد نکونام سرمربی تیم ملی جوانان شد؛ این خبری بود که هفته گذشته در فوتبال ایران منتشر شد. منابع خبری می‌گفتند در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال، اعضا به این رای داده اند کاپیتان سابق تیم ملی روی نیمکت جوانان به جای امیرحسین پیروانی بنشیند.

نکونام که مدتی سکوت کرده بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به خبر حضورش روی نیمکت جوانان می گوید: باید از آقایان محصص و معینی تشکر کنم. من با آنها جلسه ای داشتم و صحبت‌هایی انجم دادیم ولی من به مربیگری در تیم ملی جوانان با توجه به شرایطی که هست علاقه ای ندارم.با هر شرایطی و با هرکسی هم کار نمی‌کنم،بهتر است مثل انتخاب‌های اخیر که از بهترین انتخاب‌ها بوده دوباره انجام دهند و به موفقیت برسند. دوست دارم کارم را از لیگ برتر شروع کنم. امسال هم دو سه باشگاه با من مذاکره کردند ولی به نتیجه نرسیدیم. قطعاً مربیگری را از لیگ برتر آغاز می‌کنم و فعلا بیشتر به فکر یادگیری بیشتر هستم.

نکونام اضافه می کند:اخیرا با آلکساندر نوری دیدار داشتم که او من را به تمرین تیم وردبرمن دعوت کرد. قطعا به آلمان می روم تا در تمرین این تیم حاضر شوم. در اسپانیا هم سرمربی ام در اوساسونا یعنی سینگاندا به باشگاه اتلتیکو بیلبائو رفته است. با او هم در ارتباط هستم و به تمرین این تیم هم دعوت شده ام.

کاپیتان سابق تیم ملی در ادامه گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اینکه با مربیان بزرگی کار کرده است،می گوید: در دوران بازیگری ام با مربیان بزرگی کار کرده ام. در تیم های مختلفی بوده ام و تجربه های بزرگی داشته ام. چیزهای زیاد برای مربیگری یاد گرفته ام و تنها دوست دارم با یادگیری بیشتر کامل و کامل‌تر شوم. حتی بهترین مربیان دنیا هم هر روز مطالعه می کنند و به روز می شوند. کسی که وارد عرصه مربیگری می شود، باید هر روز یک چیز جدید یاد بگیرد. دنیای مربیگری پایان ندارد و شما هر روز باید در تلاش باشید تا علم و دانش بیشتری کسب کنید. من هم دوست دارم هر روز بهتر از دیروز باشم.

وی درباره اینکه خیلی‌ها می‌گویند نکونام تجربه ندارد.گفت:تجربه چطور به دست می آید؟ با کار کردن،با نشستن روی نیمکت و اینگونه مسائل بدست می آید.با کار کردن کنار مربیان بزرگ که من این افتخار و علاقه را داشتم.اعتقاد من این است که باید به مربیان جوان اعتماد کرد،کاری که در دنیا انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها