با پیگیری قضات و اعضای شورای حل اختلاف ویژه زندان زنان

گذشت شاکی پرونده قتل کودک 6 ساله و آزادی متهم

با تلاش قاضی و اعضای رسیدگی کننده به پرونده زنی که به اتهام کوتاهی در نگهداری فرزند ۶ ساله اش که منجر به مرگ وی شده بود با گذشت شاکی شرایط آزادی مشروط وی فراهم شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۳۰
گذشت شاکی پرونده قتل کودک 6 ساله و آزادی متهم

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، صبح امروز یک متهم زن که به اتهام کوتاهی در نگهداری از کودک ۶ ساله خود که منجر به فوت وی شده بود با گذشت شاکی شرایط آزادی مشروط وی فراهم شد.

متهم از تاریخ ۱۵ آبان ۹۵ در زندان به سر می‌برد که با پیگیری قاضی رسیدگی کننده به پرونده و همچنین اعضای شورای حل اختلاف ویژه زندان زنان شهرری مورد گذشت قرارگرفت.

در این خصوص اعضای شورای حل اختلاف پس از مذاکره تلفنی و اخذ رضایت شفاهی، با مراجعه حضوری با شاکی پرونده که همسر متهم بوده و خود در زندان به سر میبرد و اخذ رضایت شفاهی و اثر انگشت از وی، عین برگه صورتجلسه در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ را جهت پیگیری قضایی و حفظ حقوق متهم به شعبه سوم بازپرسی عمومی و انقلاب ملارد ارسال کرده و در ادامه روند پرونده، متهم از صدور رای قصاص رهایی یافته و طبق رأی قاضی آن شعبه، آزاد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
۰
۰
اول از همه از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم.ولی مشخص نیست كه چه اتفاقی افتاده.از قرار مادری كه همسرش در زندان بوده نتوانسته از فرزند خود درست نگهداری كند و فرزند فوت كرده.مساله قصاص دیگر چیست؟ مگر پدر و مادر هر دو ولی دم نیستند؟ چگونه پدر توانسته مادر را قصاص كند؟ لطفا از نظر حقوقی توضیح دهید.ممنون

نیازمندی ها