سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی از سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تعریف و تمجید کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۴۴
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا: هیچکس به اندازه سردار شبیه علی دایی نیست

به گزارش جام جم آنلاین ، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC ) در مطلبی درباره سردار آزمون نوشت: «او یکی از دو گل ایران مقابل ازبکستان را زد. ایران صعودی زودهنگام به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه داشت. سردار آزمون باز هم ثابت کرد یکی از بهترین بازیکنان فوتبال آسیاست. او جانشینی شایسته برای علی دایی اسطوره ای است. هیچکس به انداز سردار شبیه علی دایی نیست.»

در ادامه این گزارش آمده است: «در یک دهه اخیر هر مهاجم نوکی که در تیم ملی بازی کرده با علی دایی اسطوره‌ای مقایسه شده، اما سردار آزمون حالا با زدن گل‌های حیاتی در بازی‌های بزرگ در حال اثبات خودش است.او در ماه اکتبر سال گذشته، تنها گل تیمش در بازی خانگی تیم ملی برابر کره جنوبی به ثمر رساند تا ایران را در جایگاهی قرار دهد که شانس اول صعود از گروه A به مرحله پایانی جام جهانی شود. آزمون در بازی با ازبکستان هم گل اول تیمش را با خونسردی که بهترین مهاجمان جهان دارند، به ثمر رساند.»

این سایت یادی هم از مهدی طارمی و البته خداداد عزیزی می کند: «همکاری‌ آزمون با مهدی طارمی در خط حمله در حال گسترش است و ایرانیان را یاد خاطرات گذشته می‌اندازد. سبک بازی طارمی آنها را یاد بازیکن پیشین سال آسیا یعنی خداداد عزیزی، زوج سابق علی دایی در خط حمله ایران انداخت.سردار در بازی مقابل ازبکستان یکی از سه موقعیتی که نصیبش شد را تبدیل به گل کرد و در گل دوم تیمش که توسط طارمی به ثمر رسید، نقش بسزایی داشت، گلی که تمامی امیدهای ازبکستان برای بازگشت به بازی را نقش بر آب کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها