خبرگزاری آنسای ایتالیا نسبت به صعود تیم ملی فوتبال ایران به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۵۵
آنسا : آزمون و طارمی، طلایه داران میراث طلایی اسطوره ای به نام علی دایی

به گزارش جام جم آنلاین ، آنسا نوشت: تیم ملی فوتبال ایران بدون اینکه حتی یک گل بخورد و شکست متحمل شود راهی جام جهانی روسیه شد. حالا روسیه به عنوان میزبان، برزیل و ایران تنها تیم هایی هستند که حضورشان در جام جهانی قطعی شده است.

در ادامه این مطلب آمده است: تیم ملی فوتبال ایران با کی روش به جام جهانی می رود، مردی که در صورت حضور در جام جهانی 2018 روسیه برای چهارمین بار حضور در این رقابت ها را تجربه خواهد کرد تا رکوردی منحصر به فرد برای خودش داشته باشد.

آنسا در ادامه نوشت: سردار آزمون و مهدی طارمی گلزنان تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در دیدار صعود به جام جهانی بودند. این دو طلایه داران میراث طلایی علی دایی در تیم ملی فوتبال ایران هستند، اسطوره ای که اکنون آقای گل جهان است و برترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران.

این گزارش اینگونه پایان می یابد: تیم اول آسیا با اطمینان و قدرت توانست در جام جهانی روسیه حاضر باشد. با این حال تیم‌ ‌ملی ایران به اهداف بزرگتری فکر می‌کند. در دوره گذشته هیچ تیم آسیایی نتوانسته است از گروه خود صعود کند، ولی تیم‌ ‌ملی ایران بهترین عملکرد را در مرحله گروهی داشت. کارلوس کی‌روش در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران یک ماشین پیروزی به دست آورده است. او باعث شده است تا تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به یک تیم برنده تبدیل شود. همه می دانستند که پیروزی برای فوتبال ایران نزدیک است و در حال‌ حاضر آنها به این مهم دست یافته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها