مشخص نیست سروش رفیعی زمستان گذشته چگونه با پرسپولسیس قرارداد بسته که حالا در ازای انتقال او به تیم الخور قطر یک ریال هم گیر پرسپولیس نمی آید.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۸۱
قرارداد عجیب سروش رفیعی / یک ریال هم گیر پرسپولیس نمی آید

به گزارش جام جم آنلاین ، او که نیم فصل از تراکتورسازی جدا شد و به پرسپولیس پیوست پیراهن شماره هفت را بر تن کرد. داستان های عجیب و غریبی درباره نحوه پیوستن رفیعی به پرسپولیس شنیده می شود. می گویند کی روش به او توصیه کرده بود به پرسپولیس نرود اما سروش گوش نداد و پرسپولیسی شد. همین باعث شد تا این بازیکن دیگر رنگ تیم ملی فوتبال ایران را نبیند. اما او که در سال جام جهانی می خواهد به هر شکل ممکن دل کی روش و پیراهن تیم ملی را با هم به دست بیاورد به حضور خود در پرسپولیس پایان داد و با قراردادی به ارزش 600 هزار دلار و برای یک فصل به تیم الخور قطر پیوست.

نکته بسیار عجیب این است که بابت این انتقال 600 هزار دلاری حتی یک ریال هم عاید باشگاه پرسپولیس نمی شود. مشخص نیست که نحوه قرارداد این بازیکن با پرسپولیس چگونه بوده که انتقال وی به لیگ ستارگان قطر درآمدی برای پرسپولیس به دنبال نخواهد داشت. این موضوع رو باشگاه پرسپولیس صریحا روز گذشته اعلام کرد. بر اساس قراردادی که سروش بسته هیچ درآمدی حاصل نخواهد شد.

برخی از سایت ها نظیر خبرآنلاین نیز به انتقال رایگان این بازیکن به قطر اشاره کرده اند.

بقیه باشگاه‌ها چگونه از اموال خود مراقبت می‌کنند و برای رضایت‌نامه بازیکنان درجه دو (برای انتقال داخلی) دو میلیارد می‌خواهند. اما پرسپولیس ستاره‌اش را مجانی می‌فرستد قطر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها