دختری جوان برای این که خواستگار سابقش را مجبور به ازدواج با خود کند از او به جرم آزار و اذیت در دادگاه شکایت کرد.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۶۱
دروغ عجیب دختر جوان برای ازدواج با خواستگار سابق

به گزارش جام‌جم، چندی پیش دختری 20 ساله به یکی از کلانتری‌های تهران مراجعه کرد و گفت: «مدتی قبل دو پسر جوان مرا به زور به یک انباری در حاشیه شهر بردند و پس از ضرب و جرح مورد آزار و اذیت قرار دادند.»

با ثبت این شکایت، کارآگاهان هر دو متهم را شناسایی و دستگیر کردند. آنها دو پسر 24 ساله بودند که مدعی بیگناهی خود شدند، با وجود این کیفرخواست پرونده‌شان صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده قرار گرفت.

در جلسه دادگاه، دختر جوان بار دیگر مدعی وقوع آزار و اذیت شد اما هر دو شاکی با اظهارات خود پرده از ماجرای دیگری برداشتند.

یکی از آنها گفت: «مدتی قبل با شاکی آشنا شدم و همراه خانواده‌ام به خواستگاری‌اش رفتم اما پدر و مادرم با ازدواجمان مخالفت کردند و من هم از انجام این کار منصرف شدم. شاکی برای این‌که مرا مجبور به ازدواج با خود کند، این شکایت را مطرح کرده است. من و دوستم (متهم دیگر) هیچ‌کاری انجام نداده‌ایم و این اتهامات دروغ است.»

متهم دیگر نیز حرف‌های دوستش را تائید کرد تا قضات دادگاه تحقیقات خود را روی ادعای شاکی متمرکز کنند. آنها پس از مدتی به دروغ بودن اظهارات دختر جوان پی بردند و هردو متهم را از تمام اتهامات تبرئه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها