نماینده ارومیه در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

روایتی از شهادت کارمند مجلس توسط داعش/ نامردی زدند

نماینده مردم ارومیه از جزئیات شهادت حمید امدادی مسئول دفتر خود سخن گفت.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۶۹
روایتی از شهادت کارمند مجلس توسط داعش/ نامردی زدند

سید هادی بهادری با ابراز تاسف و تاثر از به شهادت رسیدن مسئول دفتر خود پیرامون نحوه شهادت وی در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت: آقای امدادی پس از هجوم تروریستها توانسته بود از ساختمان خارج شود اما بخاطر کمک به یکی از همکارانش که از شدت ترس به زیر میز رفته و به خود می لرزید مجددا به داخل رفت که به ضرب 2گلوله جانیان داعش به شهادت رسید.

وی اضافه کرد: کارمندان مجلس به طور متعارف و روزمره مشغول رسیدگی و پاسخگویی به امورات مردم بودند که با مشاهده ورود نیروهای تروریستی به داخل ساختمان دربها را بسته و در اتاق پناه می گیرند.

نایب رییس کمیسیون عمران ادامه داد: در همین حال تروریستها اتاق به اتاق دربها را باز کرده و بطور لجام گسیخته به روی افراد آتش گشودند که منجر به شهادت چند تن از جمله مسئول دفتر اینجانب شد.

وی تصریح کرد: در جایی که تروریستها مجهز به اسلحه کلاشینکف و کلت همراه با نارجک بودند در اوج نامردی و سنگدلی ، کارمندان بی دفاع مجلس را مورد هدف قرار دادند.

بهادری ضمن قدردانی از زحمات و جان فشانیهای تیم حفاظتی مستقر در مجلس گفت: به هر حال متاسفانه عده معدودی وارد ساختمان مجلس شده و بیش از 50 تا 60 نفر از مردم بی گناه را به خاک و خون کشیدند.

وی با بیان اینکه ما انتظار بیشتری برای جلوگیری از ورود گروه های تروریستی به کشور داریم خاطر نشان کرد: هدف اصلی تروریستها ورود به صحن علنی مجلس و به شهادت رساندن هر 290 نماینده بوده که خوشبتانه موفق به این کار نشدند. لذا بنده بعنوان یک نماینده مجلس از مقامات نظامی و انتظامی استدعا دارم بر کنترل بیشتر مرزها اهتمام داشته چون به هر حال مهاجمان تروریست از مبادی ورودی داخل کشور شدند و چنین وضعیتی هوشیاری بیشتری را می طلبد.

نماینده مردم ارومیه در پیامی به وابستگان نظام سلطه و مزدوران تروریست ابراز داشت: حامیان گروه های تروریستی بدانند با چنین اقداماتی هیچگاه راه به جایی نبرده و نخواهند برد و کشتن مردم ما تنها موجب اتحاد آحاد ملت و همدلی جریانهای سیاسی در داخل خواهد شد.

بهادری در پایان خاطر نشان کرد: شهید امدادی یک جوان 30 ساله اصالتا مرندی و از دانشجویان بنده بود. وی دارای مدرک فوق لیسانس عمران و از گلهای روزگار ما بود که متاسفانه به شهادت رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها