مهدی طارمی تمایل زیادی دارد تا یک فصل دیگر همراه پرسپولیسی ها باشد.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۵۸
تنها دلیلی که طارمی را در پرسپولیس نگه می دارد

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی طارمی میگوید پیشنهادات خارجی متعددی دارد، پیشنهاداتی از آلمان، یونان و چند تیم عربی. او مدتی پیش حتی از لیگ چین هم پیشنهاد داشت. اما با تمام این پیشنهادات مهدی طارمی قصد دارد یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند. چه دلیلی دارد که طارمی با وجود اهمیت بیشتر کی روش به لژیونرها و البته پیشنهادات متعددی خارجی میخواهد در پرسپولیس بماند؟

پاسخ را باید در رویای او برای کسب بزرگ ترین افتخار فردی در سطح قاره آسیا جستجو کرد. مهدی طارمی شانس زیادی دارد تا امسال توپ طلای برترین بازیکن سال فوتبال آسیا را ببرد و پس از خداداد عزیزی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی به پنجمین بازیکنی تبدیل شود که به این افتخار بزرگ دست پیدا میکند.

پرسپولیس اکنون در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار دارد و سه ماه دیگر باید با الاهلی عربستان بازی کند، مسابقه ای که اگر طارمی در آن بدرخشد یک گام دیگر به توپ طلای آسیا نزدیک می شود. اما جدایی از پرسپولیس به معنای از بین رفتن شانس طارمی برای رقابت با دیگر ستاره های آسیایی بر سر گرفتن این جایزه است.

البته خبرآنلاین هم ماندن طارمی را در پرسپولیس تایید می کند و مینویسد که این بازیکن به اطرافیانش گفته یک فصل دیگر در پرسپولیس می ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها