پرسپولیس که برای نخستین بار به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده امروز حریف خود را در این مرحله می شناسد.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۰۷
شمارش معکوس برای معرفی حریف پرسپولیس / الهلال، الاهلی یا العین؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز در مالزی انجام خواهد شد و پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در این مرحله حریفش را خواهد شناخت.

العین امارات که در یک هشتم نهایی با شش گل در آن مسابقه تاریخی استقلال را تحقیر کرد در کنار دو نماینده عربستان یعنی الاهلی و الهلال تیم هایی هستند که یکی از آنها امروز حریف پرسپولیس می شود.

اما کدام تیم حریف پرسپولیس بشود بهتر است؟ باید نگاهی به شرایط برگزاری دیدار پرسپولیس با این سه تیم داشته باشیم.

العین تیمی خطرناک و ترسناک است، تیمی که با شش گل استقلال را در هم کوبید قابل احترام به شمار می رود. بسیاری از پرسپولیسی ها آرزو می کنند کاش العین حریف سرخ ها نباشد. اما این نکته را نباید فراموش کرد العین حریف اماراتی پرسپولیس قرار نیست بازی خود مقابل پرسپولیس را به صورت رفت و برگشت در کشور سوم برگزار کند. یک بازی در امارات برگزار خواهد شد و یک بازی در ورزشگاه آزادی و با حضور پرشور هواداران پرسپولیسی.

باتوجه به اینکه به دلیل مشکلات سیاسی موجود میان کشورمان و عربستان، تیم‌های عربستانی برای انجام مسابقات به ایران نمی‌آیند و با بهانه تراشی عربستانی‌ها دو فصلی هست که دیدارهای رودردوی نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث و بی‌طرف برگزار می‌شود، در صورتی که پرسپولیس در مرحله بعد با یکی از دو نماینده عربستان روبرو شود، هر دو بازی رفت و برگشت در کشور سوم برگزار خواهد شد و این به معنای محرومیت دوباره هواداران پرسپولیس از تماشای دیدار تیمشان خواهد بود.

در این شرایط به نظر می رسد العین حریف بهتری نسبت به دو نماینده سعودی برای پرسپولیس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها