مدیر حج و زیارت استان تهران با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان حج تمتع ۹۶ در کاروان‌های استان تهران ادامه دارد، گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار نفر از استان تهران به حج اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۷۹
آخرین جزئیات ‌نام نویسی حج تمتع ۹۶ در استان تهران

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مهران فرشید درباره تکمیل ظرفیت کاروان‌های استان تهران و نحوه ثبت‌نام‌های انجام گرفته اظهار کرد: اعلام کرده‌ایم که دارندگان اسناد حج تا پایان سال 85 نیز برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج و زیارت استان تهران مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: دارندگان اسناد ثبت‌نامی حج تا پایان سال 85 می‌توانند با مراجعه به صورت حضوری در کاروان‌های دارای ظرفیت خالی و همچنین روش اینترنتی در سامانه haj96.haj.ir به نام‌نویسی برای سفر حج تمتع 96 اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: متقاضیان برای اطلاع از ظرفیت خالی کاروا‌ن‌ها برای مراجعه حضوری و همچنین ثبت‌نام اینترنتی می‌توانند به سامانه مذکور مراجعه کنند.

به گفته فرشید، بعد از تکمیل ظرفیت کاروان‌های ذکر شده ثبت‌نام از سایر متقاضیان به سال آینده و با شرایط و اولویت‌های اعزامی موکول خواهد شد.

وی ادامه داد: هر تعدادی از متقاضیان که در این نام‌نویسیها باقی بمانند سال آینده و بنابر اولویت‌های اعلامی در همان مقطع به حج تمتع اعزام خواهند شد؛ بنابراین متقاضیان در طی روزهای پیش رو مراحل ثبت نام خود را برای حج تمتع 96 نهایی کنند.

مدیر حج و زیارت استان تهران عنوان کرد: استقبال متقاضیان حج تمتع 96 در استان تهران بسیار مناسب بوده و ثبت نام در کاروان‌های دارای ظرفیت خالی هم در روزهای آتی ادامه دارد.

فرشید با بیان اینکه کاروان‌های دارای ظرفیت خالی استان تهران در روزهای تعطیلات آتی نیز به خدمات‌رسانی برای متقاضیان فعال خواهد بود، اظهار کرد: دفاتر ما در استان تهران به‌صورت فعال آماده خدمات‌رسانی به زائران است و امیدواریم دارندگان اسناد تا پایان سال 85 با توجه به محدودیت ظرفیت‌های خالی هر چه زودتر به کاروان‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند لیست کاروان‌های دارای ظرفیت خالی، مدینه قبل و بعد، قیمت و سایر جزییات را از طریق سامانه اینترنتی Tehran.haj.ir مطرح شده مشاهده کنند.

مدیر حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: امسال بیش از 10 هزار نفر از متقاضیان حج در استان تهران به حج تمتع 96 اعزام خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها