جنایت مرد دستفروش به خاطر مشتری

دعوای دو مرد دستفروش عینک در یکی از محله‌های زنجان بر سر مشتری، به مرگ یکی از آنها منجر شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۲۰

به گزارش جام‌جم، 26 اردیبهشت امسال وقوع درگیری خونینی به پلیس آگاهی استان زنجان گزارش شد.

ماموران با حضوردر یکی از محله‌های شهر که پاتوق دستفروشان بود، مشاهده کردند مرد 31 ساله‌ای بر اثر اصابت دو ضربه چاقو به بدنش زخمی شده و غرق در خون کف خیابان افتاده است. در این مرحله با هماهنگی قضایی، مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد.

با تحقیق از شاهدان معلوم شد مرد زخمی در کنار یک مرد 25 ساله عینک می‌فروخت که میان آن دو که با هم صمیمی هم بودند، دعوایی رخ داده و به این درگیری خونین منجر شده و ضارب گریخته است.

ماموران در جست‌وجوی ضارب فراری بودند که معلوم شد او به خانه‌اش برنگشته و اعضای خانواده‌اش از او خبری ندارند. دو روز بعد از این دعوای خونین بود که کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان زنجان از طریق مسئولان بیمارستان باخبر شدند مرد زخمی به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است. با مرگ او روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در ادامه تجسس‌های پلیسی، چند روز بعد مردی با حضور در پلیس آگاهی مدعی شد او با مرد جوان درگیر شده و وی را به قتل رسانده و برادرش که فراری بوده، بی‌گناه است.

در حالی که این مرد مدعی بود عامل جنایت است، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان زنجان به تحقیقات محلی دست زدند که معلوم شد گفته‌های متهم بازداشت شده صحت ندارد. عامل جنایت برادرش است، چرا که دوربین‌های مداربسته محل درگیری نیز تصویر او را به عنوان عامل جنایت ثبت کرده‌اند که با چاقو به مرد 31 ساله حمله کرده و منجر به قتل وی شده است.

با مشخص شدن این ماجرا، مرد بازداشت شده مورد تحقیق قرار گرفت و این بار اعلام کرد برای نجات جان برادرش به دروغ اعتراف کرده که قاتل است، زیرا چند روز بعد عروسی برادرش بوده و نمی‌خواسته او به عنوان قاتل دستگیر شود.

در ادامه، متهم به قتل 25 ساله با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد و در تحقیقات گفت: من و مقتول دوستان صمیمی بودیم و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم. با هم در یک محله عینک می‌فروختیم. روز حادثه فردی برای خرید عینک به سمتم آمد. همان موقع دوست عینک‌فروشم مشتری را صدا زد و مدعی شد که از من ارزان‌تر می‌فروشد. با شنیدن این حرف از دوستم خیلی عصبانی شده و نتوانستم خشم خود را کنترل کنم. با او دعوا کردم، مقتول صندلی‌ای که همراهش بود را برداشت و به سمتم انداخت. من هم به سمت پیرمردی که بساط چاقو داشت رفتم، چاقویی برداشتم و دو ضربه به دوستم زدم.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان به جام‌جم گفت: با اعتراف عامل جنایت او صحنه قتل را بازسازی و روانه زندان شد.

وی افزود: متاسفانه عامل جنایت روز حادثه نتوانسته بود خشم خود را کنترل کند که همین باعث شد مرگ مرد جوان رقم بخورد. شاید اگر او کمی بر اعصابش مسلط می‌شد و خشم خود را کنترل می‌کرد، اکنون به زندان نمی‌افتاد و خانواده‌ای داغدار نمی‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها