شکار طعمه‌ها در روزهای آفتابی

20 زن، قربانی خفاش گیلان +تصاویر

مرد شیطان‌صفت معروف به «خفاش» در حالی جزئیات جنایت‌های سیاه خود را تشریح کرده که با شکایت شش زن رو‌به‌رو شده است. خفاش برای این‌که قربانیان از او شکایت نکنند از صحنه آزار و اذیتشان فیلم می‌گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۱۵
مرد شیطان‌ صفتی که با ربودن 6 زن از صحنه آزار و اذیت آنها فیلمبرداری می‌کرد

به گزارش جام‌جم، در روزهای پایانی نوروز امسال زنی با مراجعه به ماموران پلیس بخش شاوور استان خوزستان راز جنایت‌های سیاه مرد شرور را فاش کرد. او به ماموران گفت: امروز برای رفتن به خانه سوار یک دستگاه سمند سفیدرنگ شدم. پس از طی مسافتی راننده در محلی خلوت توقف کرد و با سلاحی که همراه داشت، مرا به مرگ تهدید کرد. او از من خواست در برابرش مقاومت نکنم. راننده جوان سپس دست و پا و چشمانم را بست و تهدید کرد اگر سرم را بلند کنم مرا می‌کشد.

زن جوان ادامه داد: راننده دوباره شروع به حرکت کرد و پس از چند دقیقه متوقف شد و مرا از ماشین بیرون آورد. وقتی چشمانم را باز کردم متوجه شدم در خانه‌ای هستیم. او با تهدید و زور مرا مورد تعرض قرار داد و پول و عابربانکم را سرقت کرد. او دوباره چشمانم را بست و سوار خودرو کرد. بعد هم در محلی خلوت رهایم کرد.

شکایت‌های جدید از خفاش

پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی در اختیار قاضی یوسفی، معاون دادگاه بخش شاوور قرار گرفت.

قاضی پس از بررسی پرونده دستور رسیدگی سریع به این پرونده را صادر کرد. همزمان با شروع تحقیقات ماموران تیم جنایی، دو زن دیگر هم با مراجعه به دادگاه شکایت‌هایی مشابه مطرح کردند. بررسی شکایت‌ها نشان داد، آنها نیز به عنوان مسافر سوار یک دستگاه سمند سفیدرنگ شده و راننده با تهدید سلاح چشمان آنها را بسته و به خانه‌اش برده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

مرد شیطان‌صفت از قربانیان خود فیلم می‌گرفت و آنها را تهدید می‌کرد اگر شکایت کنند، فیلم را در شهر پخش می‌کند و آبروی آنها را خواهد برد. از سوی دیگر شیطان سمندسوار با تهدید رمز کارت بانک قربانیان را می‌گرفت و حساب بانکی آنها را خالی می‌کرد.

با توجه به حساسیت موضوع و افزایش قربانیان، با دستور مجید افراخته رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور تحقیقات گسترده‌ای در شهر آغاز شد تا این‌که ردی از متهم به دست آمد. مرد شیطان‌صفت، مجرمی سابقه‌دار به نام علی معروف به «خفاش» بود که در یکی از محله‌های شاوور زندگی می‌کرد. مرد 32 ساله که متاهل است در غیاب همسرش قربانیان را شکار می‌کرد و به خانه‌اش می‌کشاند.

شاکیان با مشاهده عکس خفاش، او را به‌عنوان مرد آزارگر شناسایی کردند.

ماموران که مطمئن شده بودند آدم‌ربایی‌ها و آزار زنان توسط این مرد انجام شده است، او را با دستور قضایی دستگیر کردند. خفاش در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما پس از رو‌به‌رو شدن با شاکیان و کشف لوازم سرقتی زنان در خانه‌اش، لب به اعتراف گشود و به ربودن و آزار و اذیت سه زن اعتراف کرد.

اعتراف به آزار زنان

مرد شیطان‌صفت در بازجویی‌ها گفت: من معتاد به شیشه هستم و هر وقت شیشه می‌کشیدم، دچار توهم شده و زنان را شکار می‌کردم. زمانی که قصد ربودن زنان را داشتم، همسرم را به خانه پدرش می‌فرستادم. بعد در شهر پرسه می‌زدم و زنان را به عنوان مسافر سوار می‌کردم. برای این که زنان در برابرم مقاومت نکنند آنها را با سلاح به مرگ تهدید می‌کردم. همچنین چشمان آنها را می‌بستم تا خانه ام را شناسایی نکنند. تمام قربانیان را در روز شکار می‌کردم و به التماس‌های آنها بی‌تفاوت بودم.

متهم پس از اعتراف به جرایمش، در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. در حالی که او مدعی بود تحت تاثیر شیشه جرایمش را انجام می‌داد، تست اعتیاد او منفی اعلام شد.

ربودن زن آشنا

تیم قضایی ـ پلیسی احتمال می‌دادند خفاش زنان دیگری را در دام خود گرفتار کرده باشد، به همین دلیل به تحقیقات در این باره ادامه دادند که زن دیگری با مراجعه به دادگاه چهارمین شکایت را علیه متهم مطرح کرد.

زن جوان که با متهم آشنایی داشت در شکایتش گفت: به عنوان مسافر سوار خودروی وی شدم. او را می‌شناختم. پس از طی مسافتی او در محلی خلوت با تهدید سلاح مرا به خانه‌اش کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. هر چه به او التماس کردم که با من کاری نداشته باشد فایده‌ای نداشت و او بدون اعتنا به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. به خاطر این که بلایی سر من نیاورد، شکایت نکردم تا این که شنیدم او دستگیر شده و تصمیم به طرح شکایت گرفتم.

هشدار به مجرمان

قاضی یوسفی، معاون بخش قضایی شاوور در این باره به جام‌جم گفت: به ما اعلام شده دو زن دیگر هم در دام متهم گرفتار شده‌اند که تحقیقات برای شناسایی آنها ادامه دارد. این متهم از هشتم فروردین تا نهم اردیبهشت جرایمش را در شهر مرتکب شده بود، که پس از طرح نخستین شکایت دستورات قضایی برای دستگیری او صادر شد.

وی در ادامه با هشدار به زنان افزود: زنان برای تردد در شهر بخصوص در ساعاتی که خیابان‌ها خلوت است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. همچنین در صورت مشاهده رفتار مشکوک ازسوی راننده، مانند قفل کردن درها و تغییر مسیر سریع از خودرو پیاده شوند و با یادداشت شماره پلاک، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

معاون بخش قضایی شاوور خاطرنشان کرد: تحقیقات در این پرونده به صورت محرمانه انجام می‌شود و هویت شکات در پرونده محرمانه باقی خواهد ماند. زنانی که در دام این متهم گرفتار شده‌اند برای طرح شکایت به بخش قضایی شاوور یا پلیس آگاهی مراجعه کنند.

یوسفی در پایان به مجرمان هم هشدار داد: دستگاه قضایی اجازه نمی‌دهد مجرمان با اقدامات مجرمانه خود باعث ناامنی شوند و با اقدامات آنها به صورت قاطع و سریع برخورد می‌کند.

محمد غمخوار - دبیر گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها