افزایش قدرت نرم نظام با انتخابات باشکوه

انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند جایگاه خود را پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۶۲
افزایش قدرت نرم نظام با انتخابات باشکوه

حضور در انتخابات حق اساسی هر شهروند ایرانی، وظیفه شرعی و وظیفه ملی محسوب می‌شود و بهتر است مردم با استفاده از این حق، آثار انتخاب خود را احساس کنند.

اگر به نحوه انتخاب روسای جمهور و عملکرد دولت‌ها در کشور دقت کنیم، متوجه می‌شویم نتایج و آثار هر انتخابی تا عمق منازل نفوذ می‌کند و تاثیر بسزایی بر اقتصاد خانوارها دارد؛ میزان تورم، رشد اقتصادی، اشتغال، مسائل فرهنگی و مباحث امنیتی از مواردی است که روی خانوارهای ایرانی اثرگذار است که به این طریق حضور مردم در انتخابات می‌تواند بر تمام این موارد و در مجموع بر آینده کشور تاثیر بگذارد.

روز جمعه مردم با حضور خود پای صندوق‌های رای، یک نامزد را به عنوان رئیس‌جمهور دولت دوازدهم انتخاب می‌کنند و کسانی که در انتخابات شرکت نکنند به این معناست که از نظر حقوقی، حق خود را به کسانی می‌دهند که در انتخابات حاضر می‌شوند. کسانی که در انتخابات مشارکت نمی‌کنند، باید بدانند که نمی‌توانند مانع انتخاب رئیس‌جمهور در کشور شوند، لذا بهتر است با حضور خود در پای صندق‌های رای، حق خود را از این طریق استیفا کنند و به کسی رای بدهند که بهترین دولت را تشکیل می‌دهد.

انتخابات وظیفه ملی است و مشخص است که چشمان دشمنان و دوستان ما در سراسر جهان به نتایج و میزان مشارکت مردم دوخته شده است، لذا بر ملت ایران واجب است که با حضور در پای صندوق‌های رای، ضمن این‌که مهر تائیدی بر رفتار مجموعه حاکمیت می‌گذارند، بهترین نامزد انتخاباتی را به عنوان رئیس‌جمهور مردمی انتخاب کنند.

قطعا با یک انتخاب مناسب در ساختار جمهوری اسلامی ایران می‌توان به سمت حل مشکلات با تدبیر و شعور حرکت کرد و این تصمیم، تنها با حضور و مشارکت مردمی در پای صندوق‌های رای ممکن است.

باید تاکید کرد که میزان مشارکت بالای مردمی تاثیر کاملا ملموسی در رفتار دشمنان، پس از انتخابات می‌گذارد و این رفتار، اقتدار نرم نظام را بیشتر می‌کند و هر شهروند ایرانی با رای خود می‌تواند بر این اقتدار بیفزاید.

هر رای گلوله‌ای است که به سمت دشمن نشانه می‌رود لذا با بازگشت به این شعار انقلابی، رای دادن وظیفه شرعی و ملی هر شهروند ایرانی است که با مشارکت در این تصمیم‌گیری، برای آینده، سرنوشت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی به پاسداری از خون شهدای بزرگی که در راه اسلام و آزادی جان خود را فدا کردند، بپردازد.

محمدرضا باهنر - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها