تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که یک کاندیدای شورای شهر با حضور در کمپ حجازی در کنار بازیکنان و سرمربی آبی‌پوشان عکس‌هایی را انداخت که منصوریان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۸۵
عصبانیت منصوریان از گروه ماساژ استقلال +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 10:30 روز یکشنبه در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل العین امارات برگزار کرد. تمرین امروز به این دلیل ساعت 10:30 صبح برگزار شد که تعدادی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال تصمیم دارند برای شرکت در مراسم عروسی سیدحسین حسینی عازم شیراز شوند.

علی قربانی مهاجمی که دو شب پیش مراسم عروسی خود را در قائم‌شهر برگزار کرد با حضور خود در تمرین امروز آبی‌پوشان باعث تعجب هم‌بازیانش شد. وی هنگامی که در کمپ حجازی حاضر شد تعدادی از بازیکنان از او می‌پرسیدند که چرا اینقدر زود به تهران برگشته است.

علیرضا منصوریان هنگامی که علی قربانی را دید او را در آغوش گرفت و آغاز زندگی مشترک را به مهاجم تیمش تبریک گفت.

هنوز دقایقی از آغاز تمرین نگذشته بود که سرمربی تیم استقلال متوجه شد یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر در محل تمرین حاضر شده است. سرمربی تیم استقلال که متوجه شد وی با بازیکنان و خودش عکس یادگاری گرفته بود از این کاندیدای شورای شهر خواست به هیچ عنوان از عکس‌های وی و سایر بازیکنان برای تبلیغات در سطح شهر استفاده نکند. وی چندین بار از اطرافیان این کاندیدا خواست که دوست ندارد عکس او و بازیکنان تیم استقلال در سطح شهر برای تبلیغات استفاده شود.

هرایر مگویان، جابر انصاری، امید ابراهیمی، وریا غفوری و امید نورافکن در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند. مگویان به ارمنستان سفر کرده و ظاهراً قرار است امروز به تهران بازگردد.

علیرضا منصوریان برنامه تمرینی امروز را به شکلی طراحی کرده بود که بازیکنان به جای حضور در سالن وزنه در زمین چمن کار بدنسازی انجام بدهند و به همین علت وزنه‌هایی را به داخل چمن آورد و در 30 دقیقه ابتدایی تمرین برنامه بدنسازی را برای شاگردانش در نظر گرفت. در این لحظه سرمربی تیم استقلال متوجه شد که تعدادی از تخته‌ها ناقص است و همین موضوع کافی بود تا عصبانیت منصوریان مورد توجه تمام حاضرین در کمپ زنده‌یاد حجازی قرار بگیرد. وی تمامی اعضای گروه ماساژ استقلال را فرا خواند و با صدای بلند به آنها گفت نمی‌دانم این چه مدل کار کردن است شما پول می‌گیرید که کار کنید وقتی برای شما برنامه تمرینی گذاشته‌ایم یعنی باید همه چیز مهیا باشد، یکی تخته‌اش را نیاورده و یکی وسایل را ناقص گذاشته است. این چه وضعیتی است اگر این گونه است اصلاً نمی‌خواهم کار کنید و اگر نمی‌توانید بروید.

عصبانیت سرمربی تیم استقلال بعد از این اتفاق فروکش کرد و وی با چهره خندان در جمع بازیکنان حاضر شد و حتی در کارهای گروهی هم شرکت کرد. اگر چه سرمربی تیم استقلال در یکی از آیتم‌های فوتبال درون تیمی باز هم از عصبانیت تمرین را متوقف کرده و خودش کار تاکتیکی را انجام داد تا بازیکنان متوجه منظور وی در هنگامی که صاحب توپ هستند بشود.

آفتاب شدیدی بر کمپ زنده‌یاد حجازی حاکم شده و به همین علت سرمربی تیم استقلال از حدود 50 هواداری که روی سکوها نشسته بودند خواست به آن سوی زمین رفته و در محوطه‌ای که سایه ایجاد شده مستقر شوند. سرمربی تیم استقلال همچنین از خبرنگاران و عکاسان کنار زمین خواست که به جایی بروند که سایه باشد و آنها بتوانند در شرایط مناسب کار اطلاع‌رسانی را انجام بدهند.

علی قربانی مهاجم تیم استقلال امروز به جز کار وزنه تمرینات اختصاصی و دویدن دور زمین را انجام داد و در فوتبال درون تیمی شرکت نکرد.

کاوه رضایی که در تمرین روز گذشته آبی‌پوشان حضور نداشت امروز تنها روی نیمکت نشست و با استقلالی‌ها تمرین نکرد. این بازیکن که با درد در دیدار مقابل التعاون عربستان به میدان رفتند مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در بازی آینده ندارد اما کادر فنی تیم استقلال تصمیم گرفت تا به این بازیکن فشار زیادی وارد نشود تا دردی که وی از ناحیه کمر احساس می‌کند بیشتر نشود.

نصرالله عبداللهی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت و تنها بهتاش فریبا از کنار زمین برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره کرد.

تیم فوتبال استقلال روز اول خرداد ماه در ورزشگاه آزادی میزبان العین امارات خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها