کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ایرانیان خارج از کشور شهروند جمهوری اسلامی ایران هستند و باید از همه حقوق شهروندی برخوردار باشند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۱۷
رئیسی:باید اصلاحات سریعی در نظام پولی و بانکی انجام شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در حاشیه ضبط برنامه تلویزیونی در صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت ایرانیان خارج از کشور اظهار داشت: ایرانیان خارج از کشور شهروند جمهوری اسلامی ایران هستند و باید از همه حقوق شهروندی برخوردار باشند.

وی افزود: برنامه ما استفاده از ظرفیت جوانان خارج از کشور و جوانان در حال تحصیل و تدریس در این کشورهاست و می‌خواهیم از همه ظرفیت آنان استفاده کنیم.

رئیسی با اشاره به برنامه دولت کار و کرامت برای مبارزه با فساد اقتصادی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم، فساد است و باید اصلاحات سریعی در حوزه اقتصادی به ویژه نظام پولی و بانکی انجام شود و ما اعتقاد داریم این اصلاحات به سرعت قابل دست یافتن است.

وی درباره پدیده خروج نخبگان از کشور گفت: رونق کسب و کار در کشور از خروج نخبگان جلوگیری می‌کند، امروز بسیاری از نخبگان امکان کار مناسب در کشور را ندارند و اگر فضای کسب و کار را مناسب ببینند حتما به کشور بازمی‌گردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها