دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خبر داد:

توزیع ۸۰۰ هزار هولوگرام امنیتی در هیات‌های استانی

دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اقلام پیش‌بینی شده از قبیل مهرهای شعب، هولوگرام‌های امنیتی صندوق‌ها وکارت‌های سرناظران در اختیار هیات‌های عالی نظارت استان‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۶۶
توزیع ۸۰۰ هزار هولوگرام امنیتی در هیات‌های استانی

به گزارش جام جم آنلاین، حسین بحیرایی با اشاره به این که دفترچه‌های آموزشی ناظران، سرناظران و بازرسان نیز در ۷۰ هزار نسخه تهیه و در حال تحویل است، اظهار داشت: مهرهای امنیتی با قدرت ضرب ۵ هزار «استمپ» سفارش داده شده بود که به صورت کاملا محرمانه تهیه و تولید شدند. هم‌اکنون در حال تحویل این مهرها به دبیران اجرایی استان‌ها هستیم که در میان هیات نظارت شهرستان و بخش توزیع شود.

وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه شائبه در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور، از طراحی هولوگرام‌های خاص برای الصاق به صندوق‌های رای خبر داد و گفت: تعداد ۸۰۰ هزار هولوگرام امنیتی پس از طراحی فوق حساس چاپ شده است که این هولوگرام‌ها ساعتی قبل از رای‌گیری به صندوق‌های رای چسبانده می‌شود و در صورت هرگونه خدشه، آن صندوق باطل خواهد شد.

دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی همچنین تصریح کرد: از دیگر اقلامی که برای هیات‌های نظارت سراسر کشور در نظر گرفته شده است، دفترچه‌های آموزش سرناظران است که به تعداد مشخص تهیه و برای آموزش و مرور روند فعالیت‌های اجرایی – نظارتی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

بحیرایی در ادامه از چاپ ۱۱۰ هزار کارت برای ناظران و سرناظران خبر داد و گفت: این تعداد ناظر وظیفه حفاظت از آرای مردم را در ۶۶ هزار صندوق رای دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها