رویای شیرین برانکو و منصوریان برای جذب جهانبخش!

چطور ممکن است علیرضا جهانبخش موقعیت عالی خودش را در فوتبال اروپا ول کند و به پیشنهادات باشگاه های اروپایی هم پاسخ منفی بدهد و به ایران بیاید؟ جواب این سوال را باید از برانکو و منصوریان بگیرید.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۶۶
رویای شیرین برانکو و منصوریان برای جذب جهانبخش!

به گزارش جام جم آنلاین ، سرمربیان استقلال و پرسپولیس که از همین الان وارد فضای رقابتی نقل و انتقالات شده اند هر دو یک رویای شیرین در سر دارند؛ جذب علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم آلکمار. برنامه این دو مربی برای جذب چنین بازیکنی خیلی عجیب است. اولا جهانبخش بر اساس آخرین ارزیابی مارکتینگ بازیکنان فوتبال حدود 11 میلیون پوند قیمت دارد حالا استقلال و پرسپولیس با آن حجم از بدهی های کلان چگونه می توانند حتی به این مبلغ فکر کنند. نکته بسیار مهم دیگر این است که بسیار غیر منطقی به نظر می رسد که جهانبخش بخواهد به پیشنهادات لیگ برتر انگلیس پاسخ منفی بدهد آنوقت بخواهد سر از لیگ برتر ایران دربیاورد.

البته این خبر بیشتر شبیه یک شوخی می ماند. برانکو و منصوریان خودشان بهتر از هر فرد دیگری می دانند جذب این بازیکن میسر نیست.

بد نیست بدانید سرمربیان سرخابی بر سر یک جهانبخش دیگر هم با هم رقابت دارند، بازیکنی به نام امید جهانبخش که در صبا بازی می کند. هر دو تیم خواهان جذب امید جهانبخش شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها