ترامپ: اهمیتی برای قانون اساسی آمریکا قائل نیستم

دونالد ترامپ قانون اساسی آمریکا را منسوخ و مربوط به عهد دقیانوس توصیف و اعتراف کرد که اهمیتی به قانون اساسی نمی‌دهد.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۲۱
ترامپ: اهمیتی برای قانون اساسی آمریکا قائل نیستم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری «فاکس نیوز» که با هدف بحث درباره عملکرد وی در 100 روز نخست آغاز ریاستش در کاخ سفید انجام شد، قانون اساسی آمریکا را تقبیح کرد و آن را منسوخ و مربوط به عهد دقیانوس توصیف کرد.

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه اش گفت که قانون اساسی آمریکا یک سیستم بسیار غیر سنجیده دارد و یک سیستم قدیمی است و واقعا چیز بدی برای کشور به حساب می آید.

مجله خبری «آلترنت» در پوشش این خبر نوشت که ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز اذعان کرد که کاری به قانون اساسی آمریکا ندارد و آن را برای مردم آمریکا نامطلوب خواند.

ترامپ در حالی به تقبیح قانون اساسی آمریکا پرداخته است که «رینس پریباس» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید نیز در مصاحبه اخیر خود با شبکه خبری «ای بی سی» تاکید کرده است که ترامپ به فکر اصلاح و یا لغو متمم اول قانون اساسی است تا از این طریق، آنچه را که از دید دولت وی انتقادات غیرمنصفانه رسانه ای به حساب می آید، سرکوب کند.

پیرباس در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ به دنبال اصلاحیه ای در قانون اساسی آمریکا هست که از طریق آن بتواند از منتقدان خود به دادگاه شکایت کند یا خیر، گفت: من فکر می کنم که این همان چیزی است که ما در حال بررسی آن هستیم و اینکه این اقدام چطور اجرایی شود موضوع متفاوتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها