سال گذشته درباره زندگی شخصی سه ستاره فوتبال دنیا خبرهای جالبی به گوش می رسید.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۲۰
مراسم ازدواج  3 سوپر استار فوتبال به هم خورد! / از بی محلی های رونالدو تا پدرزن خلافکار گرث بیل!

به گزارش جام جم آنلاین ، درباره کریستیانو رونالدو، گرث بیل و لیونل مسی سوپراستارهای پرتغالی ، ولزی و آرژانتینی دنیای فوتبال این خبر به گوش رسید که قرار است مراسم ازدواج خود را در سال 2017 برپا کنند.

بر اساس این گزارش ها قرار بود که رونالدو در زادگاهش مادیرا با دختری اسپانیایی به نام جورجینا ازدواج کند. این دختر 10 سال از کریس رونالدو جوان تر است. در ابتدا همه چیز خیلی خوب به نظر می رسید اما بر اساس گزارش های رسانه های اسپانیایی رفتار رونالدو با این دختر به شدت سرد شده است و رونالدو دیگر او را در جشن های خانوادگی اش راه نمی دهد. بر اساس این گزارش ها رابطه رونالدو با این دختر که قرار بود در تابستان 2017 به ازدواج ختم شود هنوز به جایی نرسیده و بعید نیست که ستاره پرتغالی این دختر را هم کنار بگذارد.

درباره لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین و بارسلونا هم شنیده می شد که قرار است مراسم ازدواج خود با مادر دو پسرش یعنی آنتونیا روکوزو برگزار کند. اما مسی و همسرش برگزاری یک مراسم ازدواج بسیار پر زرق و برق را منتفی می دانند و می خواهند به صورت کاملا خصوصی و خانوادگی مراسم ازدواج خود را برگزار کنند.

عروسی گرت بیل نیز به تعویق افتاده است. پدر همسرش محکومیت شش ساله را سپری می‌کند، او جرایمی مثل پولشویی و کلاهبرداری چند میلیون دلاری مرتکب شده بود. قرار است او به زودی آزاد شود.
از طرفی یک باند تبهکاری در مواد مخدر، خانواده همسر بیل را مسئول گم شدن چمدانی حاوی یک میلیون پوند می دانند و ممکن است برای انتقام، جشن را هدف بگیرند. افت فنی بیل عجیب نیست با این همه ماجرا!
گرت بیل و همسرش از دوران دبیرستان در کاردیف با هم بودن و دو فرزند دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها