تصویربرداری سریال «لژیونر» در ورزشگاهی در یافت آباد، پارک جوانمردان در دهکده المپیک و چند لوکیشن خیابانی در غرب تهران ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۸۶
بازیکن سابق پرسپولیس در لژیونر +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، تصویربرداری سریال لژیونر به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی مهدی فرجی که در ورزشگاهی در یافت آباد، پارک جوانمردان در دهکده المپیک و چند لوکیشن خیابانی در غرب تهران ادامه دارد، این روزها عوامل گروه تولید و فیلم برداری در لوکیشن اصلی واقع در شهرک راه آهن حضور دارند.

تهیه کننده این سریال از حضور معصومه آقاجانی در نقش «فریدا» مادر «آلفردو» با بازی اشپیتم آرفی و لادن سلیمانی در نقش «فریبا» خبر داد و افزود: در روزهای آینده نیز قرار است یکی- دو بازیگر اصلی دیگر هم به سریال اضافه شوند.

فرجی همچنین عنوان کرد: هنوز زمان پخش سریال مشخص نیست و به تصمیم مدیران محترم شبکه پنج سیما منوط می شود.

همچنین آرمان موسی پور موسیقی سریال شبکه پنج را می سازد.

گروه به زودی راهی بیمارستان می شوند.

در این لوکیشن بازیگرانی چون: محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، اتابک نادری، لاله صبوری و آذین رئوف حضور داشته و مقابل دوربین می روند.

«لژیونر» جدیدترین سریال مسعود آب پرور است که در این سریال به حواشی ورزش پرداخته است و در این مجموعه اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس هم حضور دارد.

محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی و… بازیگران اصلی این سریال هستند.

عزیز علیزاده مدیر تصویربرداری، ناصر کاووسی مدیر صدابرداری، اصغر آبگون، تدوینگر، بهرام آب پرور طراح صحنه، امیر زاغری طراح چهره پردازی، نوید فرح مرزی طراح لباس، پگاه ترکی برنامه ریز و هوشنگ قنواتی زاده ‌دستیار اول کارگردان این سریال است.

گروه کارگردانی سریال «لژیونر» سحر ضیایی، سجاد کریمی، سام ملایم وند و گروه تصویربرداری آن مصطفی معمار، مهران کاووسی، محمد کمیجانی، پیمان کاووسی، حامد کاووسی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها