تاتنهام 2 - آرسنال صفر

تاتنهام برنده دربی شمال لندن

در حساس ترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه وایت هارت لین شاگردان پوچتینو برابر شا گردان ونگر صف آرایی کردند که در نهایت میزبان موفق شد با نمایشی قابل قبول توپچی ها را مغموم تر از هفته گذشته کند.
کد خبر: ۱۰۲۵۱۵۶
تاتنهام برنده دربی شمال لندن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش 3، تاتنهام موفق شد با ارائه یک بازی برتر با 2 گل آرسنال را مغلوب کرده و همچنان اختلاف 4 امتیازی با چلسی را حفظ کند.

با توجه به پیروزی پرگل چلسی برابر اورتون، تاتنهام برای حفظ امیدهای خود به دنبال 3 امتیاز دیدار برابر آرسنال بود.

تاتنهام بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول توسط هری کین دروازه چک را تهدید کرد که ضربه او در اختیار سنگربان آرسنال قرار گرفت.

در ادامه، دو تیم موقعیت هایی نصفه و نیمه را روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما در دقیقه 20، بهترین فرصت تاتنهام برای گلزنی از دست رفت.

ارسال هری کین از سمت راست در دهانه دروازه به دله آلی رسید اما این بازیکن جوان نتوانست از دو قدمی با ضربه سر دروازه را باز کند.

در دقیقه 25، اریکسن مقابل دروازه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه والی او با اختلاف کمی از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت.

در دقیقه 36، آرون رمسی از فاصله ای دور شانس خود را امتحان کرد اما ضربه او توسط لوریس مهار شد. در اواخر نیمه اول، الکسیس سانچس از سمت چپ محوطه ضربه ای مواج را نواخت که با فاصله کمی از کنار دروازه به یبرون رفت.

در آخرین ثانیه های نیمه اول، ضربه فرتونگن نیز توسط چک مهار شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، تاتنهام حملات خود را ادامه داد و با ضربه وانیاما دروازه آرسنال را تهدید کرد اما باز هم سنگربان باتجربه توپچی ها مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

اما تاتنهام بالاخره در دقیقه 55 به گل رسید. حرکت دیدنی اریکسن و ضربه او با عکس العمل پتر چک همراه شد اما در ریباند، دله آلی موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

3 دقیقه بعد، تاتنهام روی حرکت هری کین و خطای گابریل صاحب یک ضربه پنالتی شد تا خود هری کین با نواختن ضربه ای دقیق، گل دوم تاتنهام را وارد دروازه آرسنال کند.

بعد از دو گل تاتنهام، آرسنال تلاش زیادی برای جبران کرد و دو بار توسط ژیرو و سانچس دروازه لوریس را تهدید کرد که سرانجامی نداشت.

در دقیقه 67، آلدرویرد با ضربه ای دیدنی از پشت محوطه می توانست زننده گل سوم باشد اما باز هم پتر چک سد راه آنها شد.

در دقیقه 74، ولبک بهترین فرصت را برای کم کردن اختلاف داشت اما ضربه سر او روی خط با مهار لوریس مواجه شد.

اما بعد از آن طی 2 دقیقه، 2 بار پتر چک ناجی دروازه تیمش شد. ابتدا هری کین موقعیت تک به تک را برابر چک از دست داد و روی کرنر، این سنگربان 34 ساله واکنش فوق العاده ای مقابل ضربه سر آلدرویرد نشان داد.

در دقیقه 86 و روی همکاری رمسی و والکات، توپچی ها موقعیت خوبی برای زدن گل اول داشتند اما این بار هم لوریس مانع شد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا تاتنهام با همان 2 گل آرسنال را مغلوب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها