کریم انصاری فرد حالا در کنار علی دایی و علی کریمی سومین بازیکنی در تاریخ فوتبال ایران که با یک تیم اروپایی قهرمان لیگ یک کشور می شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۵۴
افتخار بزرگ برای مهاجم تیم ملی ایران / کریم با المپیاکوس قهرمان یونان شد

به گزارش جام جم آنلاین ، المپیاکوس یونان از ساعت 20:30 دیشب که در ورزشگاه خانگی کارایسکاکیس میزبان جیانینا بود، موفق شد با برتری پر گل 5 بر صفر و در حضور 90 دقیقه‌ای کریم انصاری‌فرد به این مهم دست پیدا کند.

مارکو مارین، مانوئل دا کوستا و آلبرتو دِلا بِلا در دقایق 21، 24 و 29 موفق به گلزنی برای المپیاکوس شدند تا این تیم نیمه اول را با برتری 3 بر صفر به پایان ببرد؛ در نیمه دوم هم نمایش برتر یاران انصاری‌فرد ادامه داشت و آلبرتو دِلا بِلا و آلخاندرو دومینگوئز(پنالتی) در دقایق 72 و 81 توانستند دو گل دیگر برای صدرنشین یونان بزنند تا این تیم با پیروزی 5 بر صفر این دیدار را به سود خود تمام کند.

یاران انصاری‌فرد با این پیروزی به امتیاز 63 امتیاز رسیدند و باتوجه به فاصله 6 امتیازی با پائوک رده دومی، در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های سوپر لیگ یونان در فصل 2017-2016 موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

پس از علی دایی و علی کریمی که با بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شدند این سومین بازیکنی در تاریخ فوتبال ایران است که با یک تیم قهرمان لیگ یک کشور اروپایی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
۰
۰
افتخار باسه ایران

نیازمندی ها