چه کسانی از تیم قهرمان می روند؟ / از کریم باقری تا سروش رفیعی و مهدی طارمی

پرسپولیس که حالا قهرمان شده برای فصل آینده شرایط متفاوتی نسبت به اکنون خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۰۸
چه کسانی از تیم قهرمان می روند؟ / از کریم باقری تا سروش رفیعی و مهدی طارمی

به گزارش جام جم آنلاین ، مهره های مختلفی از پرسپولیس جدا می شوند. مشخص نیست چه کسانی به پرسپولیس می پیوندند اما احتمالات جدایی چند چهره بسیار قوی است.

کریم باقری: او نامش پیش از هر فرد دیگری به عنوان جدا شده مطرح شد. برانکو با اینکه از لحاظ اخلاقی کاملا کریم باقری را قبول دارد اما تاکتیک ها و شیوه های مربی گری اش را نمی پسندد و به عبارت دیگر اصلا او را مربی نمی داند. کریم باقری به طور قطع از جمع کادر فنی پرسپولیس جدا خواهد شد.

مهدی طارمی: شایعات درباره برترین گلزن کنونی پرسپولیس از همین حالا شروع شده است. لیگ های یونان و روسیه مقصد بعدی او می شوند اما پیشنهادهای آلمانی او را شایعه ای بی اساس می دانند. طارمی 25 سال دارد و اگر امسال لژیونر نشود شانس خود را برای فصل های بعدی کم و کمتر می کند.

رامین رضائیان: او که دیگر تکلیفش معلوم است. البته برانکو لطف کرده و به او اجازه حضور در جشن قهرمانی را داده است. چند روز پیش سایت ورزش یونان از حضور این بازیکن در لیگ یونان و تیم پائوک خبر داد. به نظر می رسد رضائیان یکی از لژیونرهای فوتبال در فصل آینده است.

سروش رفیعی: هفته گذشته برخی از منابع از پیشنهاد آلمانی سروش رفیعی خبر دادند که صحت نداشت. اکنون خبر می رسد او از تیم الریان قطر پیشنهاد دارد که این یکی هم کمی عجیب به نظر می رسد. البته رفیعی که تیم ملی را از دست داده است چاره ای ندارد جز اینکه لژیونر شود در غیراینصورت همانند مسلمان که حضور در جام جهانی 2014 را از دست داد او هم ممکن است جام جهانی 2018 را از دست بدهد.

سامان نریمان جهان: او در نیم فصل از تراکتورسازی به پرسپولیس پیوست اما نقشی در پروسه قهرمانی پرسپولیس ایفا نکرد. در واقع مشخص نشد هدف برانکو از جذب این بازیکن چه بوده است. او نیز از جمع سرخ ها جدا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها