تصویربرداری مجموعه تلویزیونی پرستاران از مرز 80 درصد گذشت.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۸۳
تصویربرداری سریال پرستاران از مرز 80 درصد گذشت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، فیلمبرداری فصل دوم سریال پرستاران با سرعت در حال انجام است.

به گفته تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی، تاکنون 80 درصد از سریال ضبط شده است وگروه با تلاش شبانه روزی برای تولید 20 درصد باقیمانده کار می کنند.

داود هاشمی تصریح کرد: 15 قسمت از فصل دوم این سریال تصویر برداری شده است اما صداگذاری و موسیقی آن هنوز به اتمام نرسیده ولی امیدوارم با پشتکار همه عموامل پروژه، تا 40 روز آینده و قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، تولید به اتمام برسد و بعد از آن مراحل تدوین نهایی و فاین کات انجام شود.

وی همچنین از اضافه شدن محمد فیلی بعنوان بازیگر جدید مجموعه خبر داد و افزود: او قرار است در نقش پدر سیاوش خیرابی ایفای نقش کند.

هاشمی اظهار داشت: دو روز گذشته گروه در لوکیشن کارخانه ذوب آهن در گرمدره بودند و امروز و فردا هم فیلمبرداری در لوکیشن منزل شهروز در میدان تجریش ادامه خواهد یافت پس از آن برای ادامه ضبط، به اورژانس بر می گردیم.

تهیه کننده سریال پرستاران در پایان گفت: محمد عمرانی، فریبا نادری، شهنام شهابی و الهام طهوری امروز و فردا مقابل دوربین می روند.

مجموعه تلویزیونی پرستاران به تهیه کنندگی داود هاشمی و کارگردانی مشترک علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید و شهرام شاه حسینی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال تولید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها